۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴

۳۰۵ برگزیده ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی در اصفهان معرفی شد

۳۰۵ برگزیده ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی در اصفهان معرفی شد

اصفهان – ۳۰۵ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در آئین اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با تاکید بر اینکه اصفهان جزو پیشتازان ملی در عرصه قرآن است، اظهار داشت: در ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان در رده‌های سنی مختلف در بیش از ۱۵ رشته شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رتبه دوم در تعداد شرکت کننده و ارسال آثار به جشنواره ملی باران وحی را داراست، ادامه داد: بیش از ۹ هزار اثر در سه رده آوایی، هنری و محتوایی از مددجویان تحت حمایت به دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره واصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ۳۰۵ اثر برگزیده در این دوره از مسابقات قرآنی، افزود: این آثار در دبیرخانه جشنواره در سطح ملی نیز داوری خواهد شد و امیدواریم در این عرصه نیز استان اصفهان خوش بدرخشد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را علاوه بر ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس، و شناسایی افراد علاقمند و مستعد، سرمایه گذاری در جهت ارتقا دانش قرآنی جامعه هدف تحت حمایت توصیف کرد و گفت: راه مطمئن برای غلبه بر مشکلات، کمک گرفتن از آیات الهی و تاسی از قرآن کریم است و از تمامی مددجویان درخواست می‌کنم این اتصال به قرآن که مایه برکت و خیر است را در عرصه‌های مختلف زندگی بیش از پیش حفظ کنند.

گفتنی است؛ اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با حضور مدیرکل امور تربیتی معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسؤولان در اردوگاه شیخ بهایی نجف آباد برگزار و از برگزیدگان برتر استانی تجلیل شد.

کد خبر 6105176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha