۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶

کاروان «زیر سایه خورشید» وارد شهر زنجان شد

کاروان «زیر سایه خورشید» وارد شهر زنجان شد

زنجان-کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت عصر امروز وارد شهر زنجان شد و مورد استقبال مردم پایتخت شور و شعور حسینی و خادمیاران این شهر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر،، همانند سنوات گذشته، دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن‌های دهه کرامت از برنامه‌های پیش بینی شده کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

خادمان حرم رضوی در مدت حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان و دیدارهای مردمی با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامی خواهند داشت.

برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت هشت صبح و عصر در طول دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان‌ها و کارخانجات، عیادت بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

همچنین ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت جهت پایش سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ایستگاه خدمات مشاوره‌های خانواده، روانشناسی و حقوقی و دینی، ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای کودکان در طول این دهه دایر خواهد شد.

کد خبر 6105707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha