۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه عنوان کرد؛

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به علت بدهی و وام/تحقق شعار سال

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به علت بدهی و وام/تحقق شعار سال

یاسوج- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اجازه نخواهیم داد در روند رسیدگی ها و نظارت دستگاه قضایی واحد تولیدی و کارخانه ای به خاطر بدهی و وام های دریافتی تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جهانگیر صبح سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی یاسوج افزود: شعار محوری سال جاری، از سوی رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» است و یکی از وظایف دبیرخانه شورای عالی تقسیم کار ملی در حوزه کسب و کارها و تولید است.

وی بیان داشت: باید سعی کنیم زمینه تحقق شعار امسال را با هماهنگی و تعامل بیشتر بین مجموعه دولت، بخش خصوصی و مردم فراهم کنیم.

جهانگیر افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی دستگاه قضائی و معاونت پیگشیری از وقوع جرم ایجاد هماهنگی‌های و نظارت بر حسن اجرای قوانین به ویژه در حوزه کسب و کار است.

وی تصریح کرد: در برخی مواقع گزارش‌هایی از برخی کم کاری‌ها و یا کوتاهی در اجرای قوانین دریافت می‌شود و یا موانعی ایجاد می‌کنند، که اقدام‌های پیشگیرانه در این راستا، انجام می‌شود.
جهانگیر اظهار داشت: بر اساس روال قانونی اگر جایی کوتاهی انجام شده باشد، برخورد قانونی شده و از دستگاه‌های خاطی نیز مطالبه گری می‌شود.

کد خبر 6105986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha