۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت خبرداد؛

کمک ۳۵ میلیاردی خیرین جیرفتی برای آزادی۳۰ نفر زندانی

 کمک ۳۵ میلیاردی خیرین جیرفتی برای آزادی۳۰ نفر زندانی

کرمان_رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: کمک ۳۵ میلیاردی خیرین جیرفتی باعث آزادی ۳۰ نفر از زندانیان این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغرستایی مختاری، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ده جشن گلریزان در دادگستری شهرستان جیرفت افزود: خیرین جیرفتی با کمک ۳۵ میلیارد ریالی خود زمینه آزادی ۳۰ نفر از زندانیان را مهیا کردند.

وی ادامه داد: خیرین شهرستان جیرفت مبلغ ۴۷ میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان کمک کردند که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال آن تا کنون به صورت نقدی دریافت شده و مابقی تعهد است.

وی افزود: در این جشن‌ها که خیرین و مسئولین شهرستان جیرفت نیز حضور داشتند، نیکوکاران و خیرین حاضر در جلسات با کمک‌های نقدی و تعهدی خود در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان مشارکت فعال داشتند.

وی در خصوص کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان جیرفت افزود: با هدف رشد فرهنگ بخشش در بین مردم و همه صنوف این جشن به صورت صنفی در بین تعداد زیادی از ادارات برگزار گردید.

ستایی مختاری، افزود: از کلیه ادارات شهرستان جیرفت، خیرین و مردم شریف این شهرستان که زمینه برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری این مبلغ را فراهم نمودند تشکر می‌کنیم.

رئیس دادگستری جیرفت با بیان اینکه برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای آزادی این تعداد زندانی، از محل ستاد دیه استان نیز کمک‌هایی اختصاص داده می‌شود افزود: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد و نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

وی افزود: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند، چرا که در دین به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

کد خبر 6106984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha