۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

روابط‌عمومی‌ها در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند

روابط‌عمومی‌ها در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر چهارشنبه با موضوع تجلیل از مجاهدت‌های انجام شده در طرح زندگی با آیه‌ها و تشریح تقویت شبکه انتشار محتوا در سطح استان و ارتقا خبرنویسی رابطین خبری، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی بر لزوم تقویت و توسعه شبکه انتشار محتواهای مذهبی و انقلابی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری امیدآفرینی را به عنوان وظیفه‌ جهاد تبیینی عنوان کرد و نقش روابط عمومی‌ها را در این عرصه مهم ارزیابی کرد.

در بخش دیگری از این گردهمایی حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده، سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این مجموعه در راستای توانمندسازی شبکه نشر محتواهای مورد نظر مجموعه در پلتفرم‌های مختلف و مدیریت کانال‌های اطلاع‌رسانی ادارات شهرستانی پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه حجت‌الاسلام سیدعلی دستغیبی کارشناس رسانه و مقصود غلامی کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان به تشریح برنامه‌های مورد نظر قابل اجرا در سطح ادارات شهرستانی پرداختند.

در خاتمه این گردهمایی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مطالب و مباحث مطروحه پرداختند.

کد خبر 6107611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha