۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبرداد؛

جست‌وجوی تیم‌های تخصصی برای یافتن ۲ مفقودی در سیلاب فریمان

جست‌وجوی تیم‌های تخصصی برای یافتن ۲ مفقودی در سیلاب فریمان

مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جست و جوی تیم‌های تخصصی برای یافتن ۲ فردی که در سیلاب فریمان مفقود شده‌اند توسط نیروهای هلال احمر از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صبوری اظهار کرد: جست و جوی تیم‌های تخصصی برای یافتن ۲ فردی که در سیلاب شهرستان فریمان مفقود شده‌اند از اوایل امروز توسط نیروهای هلال احمر از سر گرفته شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براثر بارندگی دیروز ظهر در خراسان رضوی و مشهد چهار نفر در سیلاب شهرستان فریمان مفقود شدند که جسد ۲ نفر را گروه‌های مردمی دیروز عصر پس از باران یکی در زیر پل راه آهن سنگ بست و دیگری در روستای احمدآباد پیدا شده است.

وی افزود: روز گذشته نیروهای هلال احمر سه فرد گرفتار در سیلاب شهرستان فریمان را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

صبوری اظهار کرد: چند روستای فریمان طی شب گذشته دچار قطعی برق و گرفتار سیلاب بودند که هم اکنون نیروهای هلال احمر در حال ارزیابی وضعیت و خدمت رسانی به آنها هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به آبکشی از میدان انقلاب و خیابان سپاه ۶۹ و ۷۱ در مشهد گفت: هنوز امدادرسانی به مردم ساکن در خیابان سپاه مشهد ادامه دارد و شب گذشته هشت نفر از ساکنان منطقه را هلال احمر به صورت اضطراری اسکان داد و سایر دستگاه‌ها نیز در زمینه اسکان سایر ساکنان اقدام کردند.

کد خبر 6108139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha