۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۹

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

کمک ۷۵۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در کرمانشاه طی سال جاری

کمک ۷۵۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در کرمانشاه طی سال جاری

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کمک ۷۵۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی شامگاه پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در تالار دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، جمعی از مسئولین استانی و خیرین مدرسه ساز این استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر ایران قوی می‌خواهیم باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

وی افزود: داشتن آموزش و پرورش قوی در گرو داشتن مدرسه قوی است، چرا که منشأ علم آموزی از مدرسه شروع می‌شود و همین علم قدرت و اقتدار برای کشور به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خاستگاه کسب قدرت در مدرسه است، گفت: در همین راستا بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال جاری به نام خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی نامگذاری شده است.

محمدی با بیان اینکه قدردان زحمات خیرین مدرسه ساز هستیم، خاطر نشان کرد: بسیاری از این خیرین به یاد درگذشتگانشان مدارسی را ساختند، زیرا تا زمانی که دانش آموزی در این مدارس تحصیل کند نیکی آن برای آن در گذشته ثبت خواهد شد.

وی از کمک حدود ۷۵۰ میلیارد ریالی خیرین برای ساخت مدرسه در این استان برای سال جاری خبر داد و تاکید کرد: برای داشتن کرمانشاهی قوی باید همه دست در دست هم بدهیم.

کد خبر 6108753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha