۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

افتتاح مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در خوزستان

افتتاح مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در خوزستان

اهواز- دهمین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز شنبه دهمین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در خوزستان با حضور مدیرکل بهزیستی استان، دادستان مرکز استان و جمعی از مسؤولان به بهره برداری رسید.

مهرداد کریمیان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در این آئین گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و در این سال‌ها خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه داده است. این سازمان ده‌ها خدمت سخت و سنگین در اجتماع انجام می‌دهد و این خدمات شبانه‌روزی هستند.

وی افزود: در حال حاضر بهزیستی خوزستان بیش از ۱۳۷ هزار خانوار تحت پوشش دارد و اغلب خانواده‌های معلول، بدسرپرست، بدون سرپرست و آسیب‌دیده هستند و ماهانه ۱۸۵ میلیارد تومان در قالب مستمری و حق پرستاری پرداخت به آنها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت دهمین مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در استان خبر داد: ظرفیت این مرکز ۷۵ نفر است که خدمات مختلفی از جمله درمان و نگهداری از بیماران در آن انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در این مراسم گفت: بیماران مزمن روانی بخشی از آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند و این مرکز با امکانات بسیار خوب برای خدمات‌رسانی به این افراد راه‌اندازی شده است.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: با وجود فعالیت برخی از مراکز در خوزستان اما برخی وظایف دستگاه نیمه‌کاره رها شده بودند؛ بنابراین در قالب تفاهم‌نامه منعقدشده در اواخر سال گذشته با مجموعه ادارات و سازمان‌های متولی، شاهد اجرای بخشی از این تفاهم‌نامه هستیم.

کد خبر 6111337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha