۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد؛

برپایی «رویداد ملی شهید شهرکی» در استان مازندران

برپایی «رویداد ملی شهید شهرکی» در استان مازندران

ساری- معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران از برپایی رویداد ملی «شهید شهرکی» با هدف توانمندسازی کنشگران مسجدیِ عرصه جهاد تبیین در استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های کارگاهی ویژه مبلغان اظهار کرد: با توجه به عملیات محله پیشرفت، رویداد ملی شهیدشهرکی با رویکرد توانمند سازی امامان محله و ارکان مساجد شاخص استان و محله‌های مورد هدف وزارت کشور، به ثورت منطقه‌ای در شهرهای بابل و چالوس برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد در ادامه سلسله نشست‌های شهید آرمان و شهید اصلانی در قم و فریدونکنار، روز شنبه ۲۹ در چالوس و تا عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در بابل در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نشست بعدی این دوره در مشهد برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این سومین دوره از این رویداد آموزشی با هدف توانمند سازی کنشگران مسجدی عرصه جهاد تبیین است که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم هدفمندسازی دوره‌های آموزشی بر اساس راهبردهای فرهنگی و اجتماعی در محلات، تصریح کرد: این دوره‌ها در مسیر حل مسائل محله و رفع مشکلات آسیب‌های اجتماعی محلات و بدنبال ارتقا و پیشرفت جامعه هدف است.

حجت الاسلام درخشنده ادامه داد این نشست با حضور اساتیدی از بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی و با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از مبلغین و کنشگران مسجدی در شهرهای چالوس و بابل در حال برگزاری است.

کد خبر 6111662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha