۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

عضو شورای شهر اصفهان:

شهرداری اصفهان گزارشی از حسابرسی شرکت قند ارائه دهد

شهرداری اصفهان گزارشی از حسابرسی شرکت قند ارائه دهد

اصفهان-رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارشی از سوی شهرداری در خصوص حسابرسی این شرکت قند طی سال‌های گذشته به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور صبح یکشنبه در صحن علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: مطابق با قانون شوراها یکی از وظایف عضو شورا نظارت بر مصوبات و دقت بر عملکردهاست، در همین راستا به تذکر دو جلسه قبل در خصوص شرکت قند نقش جهان اشاره می‌کنم.

وی ادامه داد: درخواست بنده این بود که شبهات به جهت تبیین پاسخ داده شود که این موضوع را مجدداً تکرار و درخواست می‌کنم گزارشی از سوی شهرداری در خصوص حسابرسی این شرکت طی سال‌های گذشته به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در خصوص میزان تحقق بودجه ۱۴۰۲ رقمی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد اعلام شد، گفت: شاهد هستیم که برخی هزینه‌ها هنوز پرداخت نشده از جمله هزینه قرارداد اتوبوس، برخی بدهی‌ها به سازمان‌های وابسته مانند خدمات موتوری، سازمان فرهنگی و… سوال این است که آیا اتفاق خاصی افتاده که هزینه‌ها پرداخت نمی‌شود یا اینکه درآمدها واقعی نیست و غیرنقدی است و یا اینکه تخصیص غیر اولویت‌دار داشته‌ایم؟

کد خبر 6111781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha