۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸

سردار شریف:

گفتمان انقلاب رهایی از استکبار را در دنیا فریاد می‌زند

گفتمان انقلاب رهایی از استکبار را در دنیا فریاد می‌زند

زنجان- سخنگوی سپاه گفت: گفتمان انقلاب استقلال و رهایی از استکبار را برای دنیا فریاد می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ رمضان شریف ظهر یکشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان زنجان اظهار کرد: ما در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای سازمان یافته قرار داریم و از زمان شروع انقلاب اسلامی تا کنون همواره در معرض کار رسانه‌ای بوده‌ایم.

وی در مورد این سوال که چرا ایران در صدر فعالیت‌های رسانه‌ای و هجمه‌های دشمن قرار دارد، یادآور شد: پاسخ به این سوال که آیا ایران کشوری منزوی یا قوی و الهام بخش است دلیل اینکه چرا مورد توجه و تهاجم قرار گرفته را مشخص می‌کند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند که دستیابی ما به تجهیزات نظامی روز دنیا را تخفیف دهد، عنوان کرد: بخش اعظمی از گزاره‌های دشمن کوچک جلوه دادن توان دفاعی و نظامی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن در یک خبر می‌گویند اگر پهپادهای ایران در اختیار روسیه قرار نمی‌گرفت جریان جنگ اوکراین تغییر می‌کرد و ایران را منشأ اثر می‌دانند و در خط خبری دیگر به کوچک‌نمایی ایران می‌پردازند، خاطرنشان کرد: در اخبار آن‌ها دوگانگی وجود دارد در حالی‌که این اخبار و دوگانگی نشان‌دهنده توانمندی‌های کشور ما است.

سردار شریف به ادعاهای رژیم صهیونیستی پس از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آن‌ها مدعی بودند در ساعات ابتدایی ۹۹ درصد حملات پهپادی و موشکی را خنثی کنند ولی عملیاتی که ۸ ساعت طول کشیده چگونه توانستند در یک ساعت ۹۹ درصد حمله‌های ایران را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی هم در حملات و هم در حوزه رسانه به شرایط نامتعادلی رسید، تصریح کرد: آن‌ها تکه‌های موشک را به نمایش گذاشتند و اگر ادعا می‌کنند ۹۹ درصد را خنثی کردند پس تکه‌های موشک نمایانگر چیست؟.

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: علت اینکه دشمن با تمام توان علیه ما اقدام می‌کند نشانگر قدرت ما است؛ چراکه گفتمان انقلاب برگرفته از قرآن و رهنمودهای پیامبر اکرم (ص) است.

وی با بیان اینکه امام راحل ۴۵ سال پیش و قبل از انقلاب ماهیت رژیم صهیونیستی را فریاد زدند و این بلندای اندیشه انقلاب اسلامی است، یادآور شد: رسانه‌های اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی سال‌ها تلاش کردند موضوع فلسطین را به فراموشی بسپارند اما رسانه جمهوری اسلامی اجازه نداد آرمان قدس فراموش شود.

سردار شریف با بیان اینکه با قوت گرفتن مقاومت حملات رژیم صهیونیستی مهار و ضربات امت اسلامی بر این رژیم جعلی بیشتر شده است، اظهار کرد: گفتمان انقلاب استقلال و رهایی از استکبار را برای دنیا فریاد می‌زند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از زمان شکل‌گیری انقلاب توطئه‌های مختلفی داشتند و از جمله آن‌ها گروهک‌های تجزیه طلب را برای مهار گفتمان و الهام بخشی انقلاب فعال کردند، یادآور شد: طبق آموزه‌های اسلام، حق پیروز و باطل نابود و رفتنی است.

دشمن سه جریان‌سازی خبری را دنبال می‌کند

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حساسیت رسانه‌ها نسبت به گزاره‌های دشمن تأکید کرد و افزود: دشمن سه جریان‌سازی خبری را دنبال می‌کند و اولین آن مربوط به این است که برخلاف گذشت ۴۵ سال خدمات جمهوری اسلامی به عمران و آبادانی و استحکام زیرساخت‌های کشور را نادیده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد در دومین جریان‌سازی همواره وضعیت کشور را بحرانی جلوه دهد، ادامه داد: در بخش بعدی کوچک‌ترین نارسایی را به شدت تبدیل به خط خبری و ایجاد دوقطبی‌های کاذب و بی‌معنا در کشور را دنبال می‌کند.

سردار شریف با اشاره به اینکه در موضوع حجاب جریان‌های مختلفی به راه انداختند اما خانواده داشتن و شخصیت داشتن فهم زنان جامعه ایرانی است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا اخبار کنترل شده به مردم خود می‌دهند و آزادی حرفی بیش نیست.

وی تصریح کرد: بعد از ۷۴ سال از اشغال قدس، ماهیت رژیم صهیونیستی برای همه دنیا برملا شده و اکنون ایران کشوری قدرتمند و صاحب مکتبی الهی است و در واقع عظمت ایران مفهوم سه اصل شامل فرهنگ اسلامی، رهبری حکیمانه دو فقیه بزرگوار و مردمانی هوشمند را در برمی‌گیرد.

مردم عامل وقوع، تداوم و بقای انقلاب اسلامی است

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم را عامل وقوع، تداوم و بقای انقلاب اسلامی خواند و گفت: ما خادم مردم بوده و مردم صاحب اصلی قدرت هستند و باید در شأن مردم ایران رفتار کنیم؛ چراکه آن‌ها فهیم و قدرشناس هستند و خادم و خائن را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی در مورد عملیات وعده صادق ابراز کرد: یک مطالبه ملی شکل گرفته بود که رژیم صهیونیستی توسط فرزندان ایران تنبیه شوند و نیروهای مسلح این تصمیم رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کردند و وعده صادق سرمایه بزرگی برای نظام و فتح قله‌های بزرگ‌تر ایجاد کرد و نگاه بین‌المللی به ایران را تغییر داد.

سردار شریف ادامه داد: پیروزی ایران در این عملیات محدود پیام‌های راهبردی برای کشور رقم زد و رهبران کشورها نمی‌خواستند ایران در عملیات موفق شود اما اراده و خواست خداوند این موفقیت را رقم زد.

وی خطاب به رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد: باید مطالبات مردم را به مسئولان سازمان مربوطه انتقال دهیم و خدمات را برای مردم بیان کنیم و نارسایی‌ها را به گونه‌ای جلوه ندهیم که موجب ناامیدی مردم شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه گام اول انقلاب گام تقویت و مستحکم کردن زیربناهای کشور بود، اظهار کرد: گام دوم انقلاب مربوط به بالا بردن تراز معیشت و زندگی مردم است، ما در گام اول راه‌های سخت و صعب‌العبور را پشت سر گذاشتیم وامید به آینده امروز در کشور حرف نخست را می‌زند.

وی با بیان اینکه ایران همواره اعلام کرده حامی مردم فلسطین برای رسیدن به حق خود است و این را وظیفه شرعی و دینی خود می‌داند، خاطرنشان کرد: بنا بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نحوه تداوم طوفان‌الاقصی به عهده رهبران فلسطین است و ما به آن‌ها کمک می‌کنیم.

سردار شریف افزود: صهیونیست‌ها سطح زمین را می‌بینند و آن‌ها در عمق زمین مقاومت کردند و هنوز به نحوه مقاومت آن‌ها پی نبردند.

کد خبر 6111833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha