۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

گام نخست برای جوانی جمعیت حل مشکل معیشت مردم است

گام نخست برای جوانی جمعیت حل مشکل معیشت مردم است

قزوین- منتخب مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانی جمعیت با شعار و دستور محقق نمی شود، خواستار رسیدگی به معیشت مردم برای تحقق این مهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش در رویداد استانی جوانی که پیش از ظهر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، به موانع موجود برای جوانی جمعیت اشاره کرد و اظهار کرد: استقلال بزرگ‌ترین افتخار جوامع در طول تاریخ بشریت است و به همین دلیل از مؤلفه‌های لازم برای استقلال را همین جوانی جمعیت می‌دانند.

وی یادآور شد: نخستین موضوع در جوانی جمعیت، رفع موانع اشتغال، معیشت و ایجاد رفاه نسبی برای مردم است البته در فرهنگ دینی ما وجود فرزند به معنای برکت و روزی در زندگی هم هست ولی این مسئله نافی وظایف مسئولان در حوزه معیشت مردم نیست.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک خاطرنشان کرد: خروجی همایش‌ها اگر فقط به گزارش دهی باشد، مشکلی نیز برطرف نمی‌شود به همین دلیل لازم است تا هریک از مسئولان به دنبال خروجی و نتیجه مطلوب باشند.

وی به اهمیت قانون گذاری در عرصه جوانی جمعیت اشاره و تصریح کرد: اصل مهم برای جوانی جمعیت، کیفی سازی رشد در جامعه است که ضرورت آن اهمیت دادن به موضوع فرهنگی است تا جامعه‌ای الگو داشته باشیم.

آبنوش به عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم تأکید کرد: جوانی جمعیت با شعار و دستور اتفاق نمی‌افتد، بلکه با اهمیت دادن به معیشت و زندگی مردم و رفع نیازهای اولیه آنها در عمل و نه شعار رخ می‌دهد به همین دلیل مجلس در این زمینه نقش مهم و اساسی دارد.

وی در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر اقناع جامعه، اصل کار فرهنگی، پرهیز از شعار زدگی و نتیجه محور بودن همایش‌ها بر انسجام مسئولان برای رفع موانع جوانی جمعیت تأکید کرد.

کد خبر 6111868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha