۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه اهواز

راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه اهواز

اهواز- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهنام عسکرپور ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: طی ارسال نامه‌ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه، با ظرفیت پذیرش ۲۵ دانشجو برای سه دوره موافقت شد.

وی به متن این نامه که با امضای مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است، اشاره کرد و گفت: به استناد رأی صادره در دویست و نود و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، با راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز با ظرفیت پذیرش ۲۵ دانشجو برای سه دوره موافقت شد.

به گزارش مهر، پیش از این وزارت بهداشت با پذیرش دانشجو در رشته آموزش هوشبری مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، دستیار فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان، پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، مقطع کارشناسی ارشد رشته اپیدمیولوژی، دکتری تخصصی در رشته بهداشت باروری و دکتری تخصصی در رشته ژنتیک پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز موافقت کرده بود.

کد خبر 6111875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha