۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

فرماندار چالوس:

رویداد ملی اشتغال در چالوس برگزار می شود

رویداد ملی اشتغال در چالوس برگزار می شود

چالوس- فرماندار چالوس گفت: یک رویداد ملی برای ایجاد و پایداری اشتغال در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری مدیر دستگاه اجرایی باید در اجرای وظایف سازمان پیشگام باشد، افزود: هرکسی باید در حوزه مسؤولیتی پاسخگو باشد و به عنوان نمونه، دستگاه‌های قضائی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله می‌کنند و دنبال شناسایی ترک فعل هستند.

وی با اظهار اینکه در انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم در شهرستان به ۵۱ درصد رسیده بود، افزود: خدمت رسانی بیشتر به مردم سبب افزایش مشارکت مردم می‌شود.

وی با عنوان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات به صورت جدی در دستور کار قرار می‌گیرد، درباره تخصیص و پیگیری مصوبات سفر اول و دوم ریاست جمهور از مدیران خواست تا مصوبات و اعتبارات مورد نیاز را رصد کنند.

فرماندار چالوس با اشاره به تهیه زمین برای ساخت کلانتری ۱۴ در شهر هچیرود گفت: برای ساخت این پروژه نیازمند نهادهای خدمات رسان هستیم.

شریفی گفت: برای ایجاد و پایداری اشتغال پایدار در حال برگزاری رویداد ملی در چالوس هستیم و این طرح با همکاری نخبگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای شهرک صنعتی مرزن آباد به تعطیلی کشیده شد، افزود: امیدواریم با برپایی رویداد، نسبت به فعالیت و اشتغال اقدام کنیم.

کد خبر 6111986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha