۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷

دعای توسل برای سلامتی خادم الرضا(ع) در قم طنین انداز شد

دعای توسل برای سلامتی خادم الرضا(ع) در قم طنین انداز شد

قم- اقشار مختلف مردم قم با حضور در حرم اخت الرضا علیه‌السلام برای سلامتی حجت الاسلام رییسی و همراهانش دعا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امشب همزمان با شب میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام همگان دل‌نگران رییس جمهور بودند.

اقشار مختلف مردم قم آمده بودند تا برای خادم الرضا علیه‌السلام که امروز همراه با چندتن از مقامات دچار سانحه هوایی شدند، به سوی معبود دست دعا دراز کنند و از او آرزوی بازگشت رییس جمهور به آغوش ملت را بخواهند.

حوالی عصر روز یکشنبه سانحه فرود سخت برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور رخ داده و استاندار آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم و امیر عبداللهیان نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشته‌اند.

پس از وقوع این سانحه هوایی برای رئیس جمهور و همراهان وی، مردم دلسوز و ولایتمدار قم بار دیگر وفاداری خود را نسبت به مهمان روزهای گذشته خود نشان دادند و در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) گردهم آمدند.

امشب دعای یک ایران پشت سر رییس جمهور و همراهان وی است و مردم قم نیز خود را صحن و سرای حرم اخت الرضا علیه‌السلام رساندند و گفتند: «بی بی جان گوشه چشمی به همراهان و مهمان گذشته ما داشته باش.»

خادمان و زائران حرم بانوی کرامت عصر امروز در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) با ردای سبز رنگ خود رنگ و بوی خاصی را به حرم مطهر بخشیدند و با قرائت دعای توسل از خداوند خواستند با عنایت و گوشه چشم خود، امید یک ایران را ناامید نکند.

همزمان با شب میلاد علی بن موسی الرضا (ع) مردم دیار بانوی کرامت باحضور در اماکن مذهبی اعم از حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه و مساجد سطح استان قم منتظر شنیدن خبر سلامتی رییس جمهور و همراهانشان هستند.

آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی هم طی تماس تلفنی با اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری، پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش آمده برای بالگرد حامل حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان شدند و در پایان برای سلامتی ایشان و همراهان دعا کردند.

کد خبر 6112551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha