۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱

بخشدار ویژه خارگ:

روحیه جهادی در وجود آیت‌الله رئیسی تبلور یافت

روحیه جهادی در وجود آیت‌الله رئیسی تبلور یافت

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: نام آیت الله رئیسی که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان پاک خود را فدا کرد برای همیشه در تاریخ پرافتخاراین مرزوبوم ماندگار شد.

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و تنی چند از همراهان آنها برای همه ملت شریف، قدرشناس و متدین ایران اسلامی بسیار سخت و سنگین بود.

وی افزود: نام حضرت آیت الله رئیسی که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان پاک خود را فدا کرد برای همیشه در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم ماندگار شده و خدمات شبانه‌روزی و بی پایان وی هرگز از اذهان مردم قدرشناس پاک نخواهد شد، روحیه جهادی در وجود آیت الله رئیسی تبلور یافت.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با ابراز تأسف و تالم شدید و در نهایت غم و اندوه شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله رئیسی را به رهبر معظم انقلاب، مردم شهیدپرور کشور و جزیره راهبردی خارگ، خانواده و تمامی علاقه‌مندان و اراداتمندان به ایشان تسلیت عرض نموده و رضوان الهی را برای همه شهدای مظلوم این حادثه غم انگیز مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6113152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha