۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

استاندار بوشهر:

شهید آیت الله رئیسی مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی داشت

شهید آیت الله رئیسی مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی داشت

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمت به مردم عشق رئیس جمهور شهید بود گفت: شهید آیت الله رئیسی، مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در آئین عزاداری شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید در مصلای بوشهر با تسلیت شهادت جانسوز آیت الله رئیسی اظهار داشت: شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه در خدمت رسانی به مردم، شبانه روز زحمت کشیدند و در همین مسیر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه وفاداری ایشان به امام و رهبری و نظام اسلامی بی نظیر بود افزود: آیت الله رئیسی ذوب در ولایت بود و در خط امام و رهبری حرکت می‌کرد و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، جهادی تلاش کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه رفتار جهادی نیاز امروز و فردای کشور ماست خاطر نشان کرد: شهید آیت الله رئیسی، مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی داشت و در رفتار مردمی، بی نظیر بود.

محمدی زاده تصریح کرد: خادم الرضا و خادم ملت و سید محرومان تنها بخشی از القاب واقعی ایشان است و خدمت به مردم عشق رئیس جمهور شهید بود.

وی با اشاره به ایمان و تعهد بالای شهید آیت الله رئیسی گفت: قبل از انتخابات ۱۱ اسفند به تمام وزرا و استانداران تاکید کرد که دولت هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند و سالم‌ترین انتخابات با تدبیر رئیس جمهور برگزار شد.

آیت الله رئیسی عاشق شهادت بود

استاندار بوشهر ابراز داشت: در آخرین جلسه دولت و استانداران که هفته گذشته برگزار شد، ۲۰ تصمیم مهم را ابلاغ کرد که ارتباط قوی‌تر و مستمرتر با مردم و گره گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین تاکید ایشان بود.

محمدی زاده با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در کمتر از ۲۰ ماه، سه بار به استان بوشهر سفر کرد افزود: سفر چهارم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به بوشهر، قرار بود در خردادماه انجام شود که به شهادت رسید.

وی با اشاره به ارتباط قلبی رئیس جمهور شهید و سردار سلیمانی در چند دهه اخیر خاطر نشان کرد: در اکثر جلساتی که رئیس جمهور حضور داشت، از خدمات شهید سردار سلیمانی به کشور و نظام و جهان اسلام سخن می‌گفت و ارتباط قلبی و معنوی با سردار شهید داشت.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مزد ۴۵ سال مجاهدت‌های خستگی ناپذیرش در دفاع از اسلام و ملت و رهبری را با شهادتش دریافت کرد.

محمدی زاده گفت: آیت الله رئیسی عاشق شهادت بود و آرزوی شهادت داشت و برای شهادت دعا می‌کرد و خداوند او را با امام رضا علیه السلام که خادم صدیقش بود محشور کرد.

وی با بیان اینکه شهادت ایشان منجر به وحدت بین مردم و دلسوزان انقلاب و کشور خواهد شد ابراز داشت: راه خدمت ادامه دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، هیچ نگرانی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد و تدابیر لازم برای توسعه و پیشرفت کشور اتخاذ شده است.

کد خبر 6113291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha