۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

آیت الله رییسی کارنامه درخشانی در خدمت صادقانه به مردم دارد

آیت الله رییسی کارنامه درخشانی در خدمت صادقانه به مردم دارد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آیت الله رییسی در طول سه سال، کارنامه درخشانی در خدمت صادقانه به ملت ایران، منطقه، جهان اسلام و جبهه مقاومت برای خود ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی مرکزی در آئین گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: ایجاد شور و نشاط در کشور حاصل قدم‌های بلند شهید آیت الله رئیسی است و وجود ایشان برای کشور واقعاً مغتنم بوده است.

وی افزود: گرچه ما ملت ایران از خدمات و فداکاری‌ها و اراده و تصمیم و زحمات این شهید بزرگوار محروم شده‌ایم ولی او در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی به مقام اولیای خدای و شهدا راه یافته است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در طول سه سال کارنامه درخشانی در خدمات صادقانه به ملت ایران، منطقه، جهان اسلام و جبهه مقاومت، ثبت کرد: مردم ایران و فرزندان این سرزمین شهادت را افتخار می‌دانند و همواره از این فیض استقبال می‌کنند.

دری نجف‌آبادی گفت: رئیس جمهور و همراهانش چندین سال در سنگرهای مختلف به مردم خدمت کردند و خدمات آیت الله رئیسی در عرصه‌های داخلی و خارجی در دوران ریاست جمهوری بسیار با ارزش بوده است که در استان خودمان نیز نمونه‌هایی از آن را شاهد بوده‌ایم همچنین ایشان در دوران قبل از ریاست جمهوری نیز در سنگرهای مختلف منشأ خدمات بسیار بودند.

دری نجف آبادی برقراری رابطه و بهبود رابطه با عربستان، روسیه، چین، پاکستان را از اقدامات ارزشمند آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: در دوران ریاست جمهوری ایشان قدم‌های خیر و با ارزش بسیاری برداشته شد که عضویت ایران در مجامع بین‌المللی و رابطه با همسایگان و پیگیری طرح‌های نیمه تمام کشور و احیای واحدهای راکد از جمله آنهاست.

وی گفت: ایجاد شور و نشاط در کشور حاصل قدم‌های بلند آیت الله رئیسی در کشور است و وجود ایشان برای کشور واقعاً مغتنم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خادم الرضا بودن ایشان نیز مسئله بسیار مهمی است چرا که ایشان خادم دلسوز آن حضرت بودند و شاید مزد ایشان این بود که امام رضا (ع) در روز ولادت‌شان ایشان و یاران‌شان را با خود همراه کنند.

کد خبر 6113321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha