۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

امام جمعه بیجار:

برکت ایران اسلامی در سایه رییس جمهور ولایی رقم خورد

برکت ایران اسلامی در سایه رییس جمهور ولایی رقم خورد

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: برکت، عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه رییس جمهور ولایی رقم می خورد کسی که با اخلاص و جهاد در راه خدمت به مردم گام برداشت و موجب عزت ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر دو شنبه در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همراهان ایشان اظهار کرد: دکتر رئیسی خادم مردم و پشتیبان و حامی رهبر بود و همواره در صحبت‌های خود از امام راحل و رهبر یاد می‌کرد.

وی افزود: اما آنچه باعث شد در دل مردم جا داشته باشد اعمال صالحی بود که در تمامی امور محوله داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور مردمی در طول سمت ریاست جمهوری خود چندین سفر استانی داشت و سه بار به کردستان سفر داشتند و بنا بود سفر چهارم هم اتفاق بیفتد اما به درجه شهادت رسید.

امام جمعه بیجار اضافه کرد: دکتر رئیسی حامی مظلومان و مردی خستگی ناپذیر بود به طوری که در ایام جمعه و تعطیلات همواره در خدمت مردم بود از هییچ تلاشی درر راستای خدمت به مردم فروگذار نبود.

آیت الله رئیسی به حق شهید خدمت است

وی عنوان کرد: آیت الله ریسی به حق شهید خدمت است و در راه این خدمت نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: دشمنان زمانی که ایشان به سرکار آمد اعتقاد داشتند مملکت به شش ماه دوام نمی‌آورد چرا که مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود داشت اما به لطف خدا و تلاش این شهید راعه خدمت بیش از نه هزار کارخانه تعطیل مجدد به چرخه تولید بازگشت.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: انجام چنین کاری مدیریت جهادی می‌خواست و دکتر رئیسی با مدیریت جهادی به این مهم دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما بصیر و انقلابی هستند عنوان کرد: مردم ما با بصریت و آگاهی خود همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

جهاد تبیین رمز بصیرت و آگاهی مردم است

وی افزود: ما جنگ‌های نرم و جنگ‌های تحمیلی را پشت سر گذاشتیم و امروز در جنگ شناختی قرار داریم و آنچه که در این میان اهمیت دارد جهاد تبیین است و این وظیفه همه ما است که مردم را آگاه کنیم و بصیرت افزایی داشته باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی عنوان کرد: به طور حتم دشمنان از این سانحه برداشت‌های دارند و برای انتخابات آینده برنامه ریزی دارند اما باید ما هوشیار و آگاه باشیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود برسد.

وی تاکید کرد: ما باید با زبان و تبیین گری دشمن را از میدان بیرون کنیم و در مقابل دشمنان برنامه داشته باشیم.

امام جمعه بیجا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اگر امروز عزت و اقتدار داریم به برکت همین رئیس جمهور ولایی بود کسی که با اخلاص و جهاد در راه خدمت به مردم گام برداشت و موجب عزت ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: طبق فرمایش امام راحل" اگر رجایی رفت، خدایِ رجایی هست" و حفظ امنیت و آرامش مردم باید در دستور مسئولین کشوری و منطقه‌ای قرار گیرد

وی یاد آور شد: کارهای ما باید رنگ و بوی اخلاص داشته باشد اگر با اخلاص باشد در دل مردم جای دارد اما اگر اخلاص نباشد و برای غرور و ریا باشد حرف ما در دل مردم اثر ندارد و مادحین هم لازم است تا این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر 6113353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha