۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، پیام تسلیت وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه بدین شرح است؛

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ

فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا

همکاران و مشتریان گرامی

باسلام و احترام

در سالروز میلاد مسعود ثامن الحجج، امام مهربانی‌ها، حضرت امام رضا (ع) خادم الرضا، خادم ملت ایران و "سید الشهدای خدمت حضرت آیت اله رئیسی" ریاست جمهور محبوب، خدوم و مغتنم مردم ایران به همراه جمعی از یاران وفادار انقلاب اسلامی؛ به شهادت رسیدند.

بی تردید یاد و خاطره زحمات و تلاش‌های صادقانه این فرزند انقلاب در سنگرهای مختلف خدمت در ذهن مردم شریف ایران همواره به یادگار خواهد ماند.

این کشور، کشور امام رضا (ع) است و او چون پدری مهربان از آن حفاظت و صیانت خواهد نمود.

یقیناً وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای ملت ما است و به فرمایش معظم له در این شرایط حساس ملت ایران نگران و دلواپس نخواهد بود و هیچ اختلالی در اداره امور کشور به وجود نخواهد آمد.

ما خادمان ملت ایران با شهد ایمان عهد می‌بندیم که راه آنها را مقتدرانه ادامه خواهیم داد و ذره‌ای خلل و سستی در این راه پرافتخار در ما ایجاد نمی‌شود و منتظر فتح الفتوح های بزرگ این ملت هستیم.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه غم بار به حضرت ولی عصر (عجمقام معظم رهبری، مردم ایران و تمامی انسان‌های آزاده در سراسر جهان، برای روح بزرگ این شهدای عظیم الشان علو درجات از درگاه ایزد منان خواستارم.

کد خبر 6113375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha