۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

رئیس جمهورمان مزد تلاش های صادقانه خود را با شهادت دریافت کرد

رئیس جمهورمان مزد تلاش های صادقانه خود را با شهادت دریافت کرد

بیرجند_سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهورمان مزد تلاش‌های صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند و عزتشان در بین مردم افزون تر شد.

مهدی جعفری، سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از خصوصیات اخلاقی آیت الله رئیسی به وضوح می‌توان به سخت کوشی، مجاهدت، اخلاص، صداقت، دلسوزی برای محرومان، حمایت ویژه از رهبری و وفاداری به ایشان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی برای خراسان جنوبی تکیه‌گاه و پناهگاه محکمی بودند، تصریح کرد: اتفاقاتی که در خراسان جنوبی شاهد آن هستیم به برکت وجود این عزیز می‌باشد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: در خراسان‌جنوبی همچنان که در راه وجود ایشان شاهد و ناظر برکات زیادی بودیم اکنون عزادار واقعی وجودشان هستیم.

جعفری یادآور شد: تمام کشور یک نماینده را از دست دادند اما مردم خراسان جنوبی هم نماینده خبرگان رهبری خود و هم رئیس جمهور خود از دست دادند و این عزا برای ما عزای بسیار سنگینی است.

وی گفت: نبود ایشان فقدان بسیار بزرگی برای مملکت جمهوری اسلامی و خراسان جنوبی است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مزد تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خالصانه چیزی جز شهادت نیست، اضافه کرد: طبق فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد و خداوند را شاکریم که رئیس جمهورمان مزد تلاش‌های صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند و عزتشان در بین مردم افزون‌تر شد.

جعفری افزود: قلب امام زمان و قلب رهبر عزیزمان و قلب مردم از این غم داغدار است
این خون‌ها مانند خون حاج قاسم ضامن بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: خداوند موضوعی را در آن نهفته که شهادت را برای ایشان گذاشتند با این خون‌ها جز اینکه نهال انقلاب آبیاری شود و عزت و دوام این انقلاب افزون‌تر شود چیز دیگری نیست.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم که خدمت صادقانه که توصیه ایشان بود را دولتمردان داشته باشند و از اهداف عالیه ایشان پاسداری کنیم.

کد خبر 6113446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha