۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حضور مردم در مراسم شهادت آیت‌الله رییسی بیانگر قدرشناسی آنان است

حضور مردم در مراسم شهادت آیت‌الله رییسی بیانگر قدرشناسی آنان است

سنندج_ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حضور گسترده مردم در مراسم شهادت آیت الله رییسی بیانگر قدرشناسی این مردم و ارتباط قلبی بین رییس جمهور و مردم کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر دوشنبه در مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم بیانگر قدرشناسی و ارتباط قلبی بین مردم و شهید رئیسی است.

وی با بیان اینکه همه ما از این اتفاق بهت‌آور راضی به رضای پروردگار هستیم، بیان کرد: در این برهه گوهری گرانبها را از دست دادیم و این سانحه همه ایران را در بهت و ماتم فرو برد.

وی افزود: امام رضا (ع) فرمودند ایمان چهار رکن دارد و اولیای خدا و کسانی که دنبال معنویت هستند باید به این معنا توجه وافر داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: توکل کردن بر خداوند عز و جل، راضی بودن به قضای او، تسلیم در برابر فرمان خدا و وا گذاری کارها به خداوند چهار رکن ایمان از دیدگاه امام رضا (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به متن پیام تسلیت رهبر انقلاب یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود به ویژگی‌های برجسته رئیس جمهور پرداختند و فرمودند عالم مجاهد، مردمی، با کفایت، پرتلاش، انسان بزرگوار، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزش از صفاتی است که معظم له در پیام خود در مورد شهید رئیسی اشاره کردند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: شهید رئیسی از مردم امضا خود را گرفت که مقبول مردم بوده است.

وی اذعان کرد: شهید رئیسی به دنبال معنویت بودند و شهادت حق ایشان بود.

کد خبر 6113478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha