۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مجاهدت و صداقت آیت الله رییسی مزدی غیر از شهادت ندارد

مجاهدت و صداقت آیت الله رییسی مزدی غیر از شهادت ندارد

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت شهادت آیت الله رییسی گفت: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی مزدی به غیر از شهادت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان وی آورده است: خبر شهادت جمعی از خادمان صدیق ایران اسلامی، از جمله رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رئیسی غمی جانکاه در قلب و جان ملت ایران اسلامی و آزادگان و مسلمانان جهان افزود.

در ادامه آمده است: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های متعدد قضائی و اجرایی و خدمت در آستان قدس رضوی مزدی جز شهادت ندارد و این مدال افتخار به فرمایش شهید مقاومت حاج قاسم بر سینه کسی نصب می‌شود که قبل از شهادت مانند شهید زندگی کند.

همچنین تصریح شده است: خادمان صدیق حادثه بالگرد در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران و در حال تلاش برای پیشرفت و عزت مردم عزیز و صبور کشور به آرزوی خود رسیدند همان مدالی بر گردن خود آویختند که مستحق آن بودند.

حجت الاسلام شریف تبار عنوان کرد: بی شک خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد و تاریخ شاهد فعالیت‌های بی وقفه و روحیه جهادی و مردمی این شهید سعید تمام قامت خواهد ایستاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: اگر چه با رفتن آیت الله شهید خدمت، عطر و بوی شهید رجایی و بهشتی دوباره در کشور به مشام‌ها رسید و غمی دیگر بر غم‌های ملت مقاوم ما اضافه شد اما بار دیگر ملت مقاوم ایران با وحدت و انسجام ملی این حادثه را تحت عنایات و راهبری مقام عظمای ولایت پشت سر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب عزیزان و بزرگان بسیاری را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی خود از دست داد ولی به فرموده مقام معظم رهبری سکاندار و دیده بان انقلاب اسلامی خللی در ادامه راه نخواهد دید و به مسیر پیشرفت و عزت و آرمان انقلابی خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام شریف تبار در این پیام تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته شهادت مظلومانه شهدای راه خدمت در رأس آن، سید شهدای راه خدمت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب، مؤمن، انقلابی و مردمی و همراهان خدوم کشور از جمله وزیر مخلص و پرتلاش امور خارجه، نماینده معزز ولی فقیه و استاندار جوان آذربایجان غربی و خلبانان بالگرد را به محضر ولی عصر (عج الله تعالی شریف)، رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم شأن و ملت مقاوم و سربلند و صبور ایران اسلامی به ویژه دیار لاله خیز مازندران که چند روز قبل آیت الله رئیسی مهمان این دیار بود تسلیت عرض می‌کنیم.

کد خبر 6113519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha