۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

فرماندار دشت آزادگان:

مبادی ورودی و خروجی مرز چذابه ساماندهی شوند

مبادی ورودی و خروجی مرز چذابه ساماندهی شوند

دشت آزادگان- فرماندار دشت آزادگان بر لزوم ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مرز چذابه و برنامه‌ریزی و تعیین خط‌مشی در خصوص توسعه، بهره‌برداری و حفظ و نگهداری از پایانه‌های مرزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم عیدی پور پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مرز چذابه ضمن انتقاد از وضعیت مرز چذابه و لزوم ساماندهی این مرز برای اجرای دقیق طرح ساماندهی مرزهای کشور، خواستار تسریع در طراحی نقشه استقرار (جانمایی) و طرح‌های معماری این پایانه مرزی با در نظر گرفتن ترتیب و توالی انجام وظایف خاص دستگاه‌های ذیربط و همچنین تسهیل و تسریع امور حمل و نقل مسافر و کالا شد.

وی افزود: مرز چذابه یک مرز مهم تجاری کشور و محلی برای توسعه معادلات تجاری، اقتصادی و مرزی است، از این رو اجرای فعالیت‌های مربوطه نیازمند انجام هماهنگی‌های لازم برای کنترل ترافیک کامیون‌ها و تردد افرادی است که در آن تردد می‌کنند.

عیدی پور ادامه داد: برای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از قطع تجارت در ایام محرم در مرز چذابه، برنامه‌ریزی خوبی داریم که امیدواریم این امر به نحو احسن انجام شود.

فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز رسمی چذابه بی نظمی‌هایی دارد و برای ساماندهی آن باید همه دستگاه‌ها شبانه روز پای کار باشند تا شاهد ساماندهی و روان‌سازی تجارت و تردد زوار در آن باشیم.

کد خبر 6113540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha