۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان:

آماده سازی شهر کرمان جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهید رئیسی

آماده سازی شهر کرمان جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهید رئیسی

کرمان- رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان گفت: اقدامات لازم برای آماده سازی فضای شهر کرمان جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی، انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین چناریان روز دوشنبه در یکصد و پنجاه و دومین نشست علنی شورای شهر کرمان، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی، این نشست را با یاد خدمتگزاری‌های این شهید خدمت آغاز کرد.

وی از شهردار کرمان خواست فضای شهر متناسب با این شرایط آماده شود و افزود: در راستای قدردانی از این شهید بزرگوار و فراهم شدن فضای شهر جهت برگزاری مراسم از سوی مردم، اقدامات لازم انجام شود.

چناریان، گفت: شورای شهر کرمان متناسب با حادثه شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی بیانیه لازم را تدوین خواهد کرد.

رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان افزود: شورا نیز مراسم خاص را برگزار و در جای خود برای نامگذاری مواردی در این راستا اقدام کند.

وی ادامه داد: دوره کوتاه فعالیت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی نشان داد ایشان فردی مردمی بود و این شخصیت بزرگوار برای رساندن کشور به نقطه اعلای عزت و افتخار همواره تلاش کرد.

علیرضا نادری، رئیس شورای شهر کرمان نیز ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی گفت: یکی از بهترین رؤسای جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم در خون خود غلتید.

وی افزود: چشم امید ما به رحمت پروردگار است که خود وعده داده که اگر به حکمت ببند دری به رحمت گشاید در دیگری.

کد خبر 6113596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha