۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

استاندار اردبیل:

«آیت الله رییسی» شانی جز خدمت به مردم برای خود قایل نبود

«آیت الله رییسی» شانی جز خدمت به مردم برای خود قایل نبود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: شهید «آیت الله سیدابراهیم رییسی» در دوران مسئولیت در همه عرصه ها جز خدمت به مردم با خلوص نیت هیچ شانی برای خود قایل نبود.

سیدحامد عاملی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهید «آیت الله رییسی» در این سه سال ذره ای از فکر آرامش و آسایش مردم کوتاه نیامد و همواره سعی کرد تا با انجام سفرهای استانی و شهرستانی در میدان عمل گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور فقید کشورمان به جای ماندن در تهران و پشت میزنشینی سعی کرد تا در وسط میدان و میان آحاد مردم شنونده مشکلات آنها بوده و تا حد وسع و توان در گره گشایی مشکلات مردم گام برداشت.

استاندار اردبیل با بیان دیگر ویژگی رییس جمهور شهید ایران بیان کرد: آیت الله رییسی به دور از دعواهای سیاسی و جناحی تلاش کرد تا در این سه سال در حوزه های مختلف خادمی صبور و پاسخگو باشد و این ویژگی باعث شده تا در قلب مردم جای گیرد.

عاملی با تسلیت شهادت آیت الله رییسی، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر خدمت به مردم و ایستادگی در سنگر ارزش های انقلاب اسلامی پابرجاست و باید به این مشیت الهی تن در داده و زمینه پیشرفت و توسعه کشور را با تکیه بر نیروهای انقلابی، جهادی و توانمند فراهم کرد.

وی تصریح کرد: بعد از تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی برنامه های بزرگداشت استانی رییس جمهور شهید اعلام خواهد شد و امیدواریم در قالب این برنامه ها بتوانیم ادای دینی را به خادم الرضای ایران زمین خادم ملت ایران به جای آوریم.

کد خبر 6113631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha