۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱

فرماندار تنگستان:

آیت‌الله رییسی شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد

آیت‌الله رییسی شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: آیت‌الله رییسی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در دنیای بین‌الملل در طول دوره کاری شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جمعی از یاران با وفا و خدمت‌گذار ایشان اظهار کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی از جنس مردم و با مردم و پشتیبان مردم بود در واقع مردم با نگاه عدالت محوری که در حوزه کاری دولت داشت با رفت و آمدها و نشست و برخاست‌های بسیار ارزشمندی که با مردم و با سفرهای استانی و شهرستانی که در طول دوره ریاست جمهوری و گفتمان بسیار مناسبی که در کشور تحت عنوان وحدت تکریم کل مردمان ایران اسلامی ایجاد و در واقع زمینه خدمات بسیار ارزشمندی فراهم کرد.

فرماندار تنگستان گفت: در طول دوره کاری شاهد خدمات بسیار ارزشمندی از این عالم ربانی و فرزانه در ایران اسلامی بودیم و همچنین خدمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی که در تنگستان بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: من اعتقاد دارم عدالت محوری، رفت و آمدها و گفتمانی که با مردم داشت زمینه‌ساز کارهای خوب در کشور شد.

لطفی افزود: در امورات بین‌المللی هم باید بگویم در طول دوره مسئولیت خود در بخش ریاست جمهوری در واقع با اقتدار با نگاه ولایت مداری و تاکید هم می‌کنم که خود را به‌عنوان سرباز ولایت فقیه می‌دانست با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در دنیای بین‌الملل در طول این دوره کاری شجاعانه از حریم و کیان ایران اسلامی دفاع کرد.

لطفی بیان کرد: از ویژگی‌های ارزشمند جناب دکتر رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران این بود که دفاع از مظلومان جهان بخصوص فلسطین، غزه و کشورهای اسلامی در مجامع بین‌المللی با اقتدار کامل در دستور کار داشت.

فرماندار تنگستان گفت: همه مردم ایران اسلامی به خصوص مردم تنگستان از دیروز تا امروز که این حادثه و این اتفاق ناگوار اتفاق افتاد در واقع عزادار هستند و قدردان زحمات و تلاش‌های ارزشمند و ریل‌گذاری بسیار مناسبی که جناب دکتر رئیسی در دوران خدمت در حوزه ریاست جمهوری داشتند هستند.

وی تصریح کرد: قطعاً سربازان این یار فداکار و در واقع شجاع هم مقام معظم رهبری این مسیر رو به رشد رو به تکامل را با اقتدار دنبال خواهند کرد و این کاروان انقلاب به مقصد خود خواهد رسید.

کد خبر 6113972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha