۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در گناباد برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در گناباد برگزار شد

گناباد- مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) گناباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد و با حضور قشرهای مختلف مردم این شهرستان در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

شهید رئیسی لحظه‌ای در خدمت به مردم آرامش نداشت

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد در این مراسم با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی با روحیه خستگی ناپذیری و جهادی از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم مناطق شهری و روستایی دریغ نمی‌کرد، اظهار کرد: ایشان در سخت‌ترین شرایط که کشور درگیر مسائل و مشکلات بسیاری بود مسؤولیت ریاست جمهوری را قبول کرد.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه شهید رئیسی لحظه‌ای در خدمت به مردم آرامش نداشت، بیان کرد: ایشان در همه روزهای هفته و حتی تعطیلات سر از پا نمی‌شناخت و با انجام سفرهای استانی از نزدیک مسائل و مشکلات مناطق مختلف کشور را رصد می‌کرد.

شهید آیت الله رئیسی در قلب و جان مردم جای داشت

رضا نصیری، فرماندار گناباد نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در قلب و جان مردم جای داشت، اظهار کرد: مسیر خدمتی که این شهید عرصه خدمت جلوی چشم و دل ما قرار داد و نقشه راهی که ترسیم کرد با تمام توان ادامه می‌یابد.

فرماندار گناباد افزود: شهید آیت الله رئیسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با قرائت قرآن و سینه‌زنی یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که حین خدمت و بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.

کد خبر 6114092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha