۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

بوشهر- به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در این بیانیه آمده است: شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان در حادثه‌ی تلخ و ناگوار سقوط بالگرد در آذربایجان غربی، موجی از اندوه و ماتم را در میان دلدادگان و عاشقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان خصوصاً ایران اسلامی ایجاد کرد.

بدون تردید مصیبت این ضایعه‌ی جانکاه و شهادت پرافتخار رئیس جمهوری خدوم و مردمی و مخلص که تمام وجودش را وقف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران کرده بود و همچنین شهادت وزیر امور خارجه‌ی انقلابی و سخت کوش جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان و نماینده مردمی و محبوب ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار جوان و ولایی این استان جناب دکتر مالک رحمتی و دو تن از اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری و کادر ایثارگر پرواز ضایعه‌ای نیست که به زودی التیام پیدا کند و یا قابل جبران باشد.

بدون تردید حضرت آیت الله رئیسی در عمر پر برکت خود کارنامه‌ای سرشار از خدمت صادقانه و مخلصانه برای مردم در هر عرصه‌ای که حضور داشت برجای گذاشت.

در طول مدت کوتاه ریاست جمهوری، شاهد نمونه‌ای واقعی از خدمت بی منت و شبانه روزی به ملت مسلمان و انقلابی ایران بودیم.

تحولاتی که در همین فرصت کوتاه خدمت در دولت سیزدهم صورت گرفت نمونه‌ای از مدیریت انقلابی و خدمت بی منت بود.

همه این خدمات بی نظیر چه در عرصه‌ی بین المللی و جبهه مقاومت و به خصوص در خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور نمونه‌ای عملی از شعار ما می‌توانیم بود که با هدایت و تلاش بی وقفه‌ی آیت الله رئیسی و دولت خدمتگزار به وقوع پیوست.

هر چند فقدان این شخصیت بزرگ که گوشت و پوست و استخوانش با فرهنگ اهل بیت رقم خورده بود و عنوان پرافتخار خادم الرضا را بر گردن خود آویزان کرده بود و در تداوم همین خدمت به جایگاه رفیع سیدالشهدای خدمت به جامعه دست پیدا کرد، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران است؛ اما ملت ایران نشان داده که با اتحاد و ایمان و همبستگی در پناه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسیر عزت بخش این سید بزرگ و همراهان شهیدش را ادامه خواهد داد تا این انقلاب به فضل الهی به انقلاب حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف متصل شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر این ضایعه تلخ و ثلمه ی بزرگ و غیر قابل جبران را به محضر آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشرف، رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌نماید. اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به نمایندگی از همه ی دردمندان و عاشقان انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و فداکاری برای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و سرفرازی مردم شهید پرور ایران اعلام می‌دارد.

کد خبر 6114124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha