۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۳

مسوول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور:

آیت الله رییسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

آیت الله رییسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

قم- مسوول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، گفت: آیت الله رییسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و این جنبه شخصیتی ایشان در عرصه جهانی نیز شناخته شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسحاق حسینی کوهساری شامگاه دوشنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: آیت الله رئیسی در راستای ایجاد امنیت و همچنین صلح و دوستی بین کشورهای مختلف تلاش بسیاری داشت و امروز شاهدیم که بسیاری از کشورهای منطقه برای از دست دادن ایشان عزای عمومی اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و این جنبه شخصیتی ایشان در عرصه جهانی نیز شناخته شده بود.

حسینی کوهساری افزود: آیت الله رئیسی جبهه مستضعفین عالم را حمایت می‌کرد و امروز در بسیاری از کشورهای دنیا شاهدیم که جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه به راه افتاده و امید است با از دست رفتن ایشان در این مسیر خللی پدید نیاید.

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، گفت: رهبر انقلاب اسلامی امروز بر اساس قانون به آقای مخبر مسؤولیت اجرایی کشور را دادند و طبق قانون تا ۵۰ ورز دیگر رئیس جمهور جدید باید از سوی مردم انتخاب شود و با عنایت خداوند در ادامه مسیر انقلاب اسلامی مشکلی پیش نخواهد آمد.

حسینی کوهساری اضافه کرد: همدلی ملت‌های اسلامی و ملت بزرگ ایران ادامه خواهد داشت و در این دو روز شاهد ابراز محبت‌های ملت‌ها و مردم ایران نسبت به رئیس جمهور بودیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی خود را به برکت حضور مردم در میدان ادامه می‌دهد گفت: ملت بزرگ ایران اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت کشور و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین فراموش نخواهد کرد.

وی بیان کرد: فلسطین همچنان موضوع اول امت اسلام است و این قبله اول مسلمین به زودی به برکت خون شهدای طوفان الاقصی آزاد خواهد شد.

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، ادامه داد: امروز شاهدیم که ملت‌های آزاده در میدان حمایت از فلسطین حضور دارند و بر علیه رژیم اشغالگر قدس شعار می‌دهند و از غرب می‌خواهند تا به کشتار صهیونیست‌ها در غزه خاتمه دهند.

کد خبر 6114229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha