۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۸

وزیر کشور:

راه این شهیدان پر فروغ ادامه می‌یابد

راه این شهیدان پر فروغ ادامه می‌یابد

تبریز-وزیر کشور گفت: راه شهیدان پر فروغ ادامه می‌یابد و اخلالی بوجود نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور اظهار کرد: امروز داغدار رئیس‌جمهور محبوب، مردمی، متواضع، با سلوک عرفانی و خدمت شبانه‌روزی، شجاعت و شهامت در فضای بین‌المللی هستیم که تراز مطلوب دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی را در منصه ظهور همگان قرار داد.

وی ادامه داد: داغدار وزیر خارجه‌ای هستیم که در لحظات حساس مقاومت دیپلماسی فعال را از خود به جای گذاشت، امام جمعه محبوب که الگویی برای مردم بود و استاندار ولایی که در این مدت کوتاه در دل مردم جای گرفت و همه از ما بخاطر انتخاب ایشان تشکر می‌کردند.

وی افزود: امروز همه ما داغدار این عزیزان هستیم، اما ملت پر افتخار ما نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی خواهند ساخت.

وحیدی خاطرنشان کرد: ما در این قضیه فرود بدی داشتیم اما فراز درخشانی خواهیم داشت به برکت الگوسازی که این رئیس‌جمهور عزیز ما داشتند

وی اضافه کرد: امروز وحدت ملی، انسجام و تلاشی ملی بسوی آینده درخشان خواهیم داشت، به برکت ولایت فقیه و تسکینی که در پیام ایشان بود، از این اتفاقات تلخ عبور خواهیم کرد.

وی گفت: مردم آذربایجان قدردان و قدرشناس امام جمعه محبوب و استاندار پرتلاش خود هستند، عهد می‌بندیم که راه سید محرومان و این شهدا را ادامه خواهیم داد که همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ خواهند درخشید.

وزیر کشور گفت: همانند الگوسازی سردار سلیمانی، شهدای خدمت نیز الگویی برای حرکت و خدمت و دیپلماسی شجاعانه ساختند، چه کسی می‌تواند نطق جانانه رئیس جمهور در سازمان ملل در دفاع از فلسطین و غزه را فراموش کند؟
وی اذعان داشت: اعلام عزای عمومی در دیگر کشورها نشانه اقتدار، دیپلماسی قدرتمند و افتخارآفرینی رئیس جمهور محبوب مان است.
وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید ما در همین ۲.۵ سال الگوآفرینی بزرگی کردند، این اتفاق اگر در هر جامعه‌ای و در هر ملتی اتفاق می‌افتاد بسیار بسیار آینده تاریکی داشتند ولی به برکت وجود ولایت فقیه و به برکت آرامشی که در پیام ایشان به همه منتقل شد، شما خواهید دید که به سادگی از این موضوعات عبور خواهیم کرد و این نعمت بزرگ ولایت است که در کشور ما حاکم است.
وحیدی یادآور شد: ما دولتمردان با مردم و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم راه «سید محرومان» را دنبال کنیم، شهدای خدمت همچون ستارگانی در آسمان پر فروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید و ما هرگز در ادامه راه و مسیر آنها سستی نخواهیم کرد.
کد خبر 6114379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha