۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲

عذرا وکیلی با مهر مطرح کرد؛

کدام شخصیت رادیویی مورد توجه رئیس جمهور بود؟/ خاطرات یک دیدار

کدام شخصیت رادیویی مورد توجه رئیس جمهور بود؟/ خاطرات یک دیدار

عذرا وکیلی با اشاره به دیدار رئیس جمهور با رادیویی‌ها بیان کرد که ایشان شخصیت جانعلی با صدای عباس محبی را دوست داشت.

عذرا وکیلی از چهره‌های پیشکسوت و شناخته شده رادیو که سال‌ها با برنامه «سلام کوچولو» شناخته می‌شد درباره دیدار آیت الله ابراهیم رئیسی از رادیو که سال گذشته همزمان با روز خبرنگار اتفاق افتاد به خبرنگار مهر بیان کرد: سال گذشته رئیس جمهور شهید به رادیو آمده بود و بسیاری از رادیویی‌ها در استودیو حضور داشتند. خاطرم است علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، داود نماینده، اصغر سمسارزاده و به ویژه مسعود اسکویی هم از جمله کسانی بود که در آن دیدار حضور داشتند.

وی اضافه کرد: برنامه سازان، مجریان و اهالی رادیو زیاد بودند اما در میان خانم‌های گوینده و مجری فقط من بودم که توانستم دقایقی را با رئیس جمهور گفت و گو کنم.

وکیلی که در حال حاضر اجرای برنامه «صدای زندگی» را در رادیو ایران به عهده دارد درباره این دیدار ادامه داد: رئیس جمهور شهیدمان در همان دیدار با احترام با من رفتار کردند و صحبت‌های امیدبخشی داشتند که بذر امید را در دل ما کاشت. خاطرم است که از خاطرات برنامه رادیویی ام می‌گفتند و اینکه احترام خاصی برای من قائل هستند. برای ما جالب بود که ایشان چه اطلاعاتی داشتند و تاکید داشتند که از گذشته تاکنون برای رادیو خیلی زحمت کشیده شده است.

وی درباره برنامه یا شخصیت مورد علاقه رئیسی بیان کرد: جالب است بگویم که تیپ جانعلی با صدای عباس محبی جزو شخصیت‌های مورد توجه شهید جمهور بود. وقتی عباس محبی با لحن و صدای همان شخصیت صحبت کرد ایشان هم خیلی خوشحال شدند و هم خندیدند!

وکیلی اضافه کرد: برای ما جالب بود بدانیم که آقای رئیسی فرصت شنیدن رادیو را هم با آن همه مشغله دارند یا خیر؟ که وقتی در آن دیدار از این مساله پرسیدیم، گفتند شنونده برنامه‌های رادیو ایران، اقتصاد، معارف و جوان هستند. من هم خطاب به ایشان گفتم که چه جالب که با این حجم مشغله و گرفتاری شما اسامی شبکه‌های رادیویی را به خاطر دارید و برای این رسانه وقت می‌گذارید. ایشان هم در جواب به من گفتند که به رادیو خیلی علاقه دارند.

این مجری پیشکسوت در پایان گفت: اولین بار بود که آقای رئیسی را از نزدیک ملاقات می‌کردم. ایشان خیلی با آرامش رفتار می‌کرد. هرگز خاطره حضورشان در رادیو را فراموش نمی‌کنم.

کد خبر 6114438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha