۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آیت‌الله رییسی پرچم خدمت‌رسانی را در ایران اسلامی برافراشته کرد

آیت‌الله رییسی پرچم خدمت‌رسانی را در ایران اسلامی برافراشته کرد

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه آیت‌الله رییسی پرچم خدمت‌رسانی را در ایران اسلامی برافراشته کرد، گفت: این پرچم باید بعد از این نیز توسط مسؤولان برافراشته بماند.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی پرچم خدمت‌رسانی را در ایران اسلامی برافراشته کرد، گفت: این پرچم باید بعد از این نیز توسط مسؤولان برافراشته بماند.

وی با یادآوری اینکه این حادثه دلخراش، دل‌های همه را غمگین و داغدار کرد، افزود: دومین رئیس‌جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، یکی از کم‌نظیرترین افرادی بود که در ایران اسلامی در بالاترین جایگاه مسؤولیت قرار گرفت و با خلوص نیت و اخلاص و نیز با توسل به اهل‌بیت (ع) بهترین عملکرد را طی سه سال گذشته به عنوان رئیس قوه مجریه به منصه ظهور گذاشت.

یوسفی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی نقش مهم و تأثیرگذار در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسؤولیت های مختلف داشتند، ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی ذخیره ارزشمندی برای نظام بودند و سرمنشا بسیاری از خدمات بودند که جبران فقدان وجودی ایشان خیلی سخت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ارزشی که شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم قائل بود و خلوصی که در خدمت به مردم داشت، در بین سایر مسؤولان دیده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران انگیزه‌ای برای سایر مسؤولان بوده و این راه را به نحو احسن ادامه داده و اجازه ندهند پرچم خدمت‌رسانی بر زمین بماند.

کد خبر 6114616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha