۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

گفت و گوی مهر؛

خدمات آیت الله رییسی در خاطرات ملت ایران حک خواهد شد

خدمات آیت الله رییسی در خاطرات ملت ایران حک خواهد شد

صومعه سرا- رییس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه بزرگداشت سید شهیدان خدمت و همراهانش گفت: خدمات آیت الله رییسی در خاطرات ملت ایران حک خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهانشان، اظهار کرد: خدمات ارزنده‌ای که دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در مدتی کوتاه ارائه کرد، فراموش نمی‌شود و تا همیشه ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه خادمان صدیق حادثه بالگرد در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران و در حال تلاش برای پیشرفت و عزت مردم عزیز و صبور کشور به آرزوی خود رسیدند، افزود: بی شک خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به اینکه ما به قله نزدیک شده‌ایم و قطعاً اخلاص و خون پاک شهید رئیسی و همراهانش موجب اعتلای کشور خواهد شد، ادامه داد: اخلاص، صبوری، نجابت و همیشه در میدان بودن سید شهیدان خدمت باید سرلوحه رفتار همه مسؤولان قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت شهادت جانسوز رئیس جمهور ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان وی در صومعه سرا به صورت مردمی و هیأتی برگزار می‌شود، اضافه کرد: محافل انس با قرآن کریم و برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز طی این ایام پابرجاست.

گفتنی است؛ هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاحیه سد قیز قلعه سی به سمت تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شدند و در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6114653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha