۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

اعتبارات کم‌نظیر ورزش همدان در دولت سیزدهم/ جامعه ورزش در سوگ

اعتبارات کم‌نظیر ورزش همدان در دولت سیزدهم/ جامعه ورزش در سوگ

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی نگاه بسیار ویژه‌ای به جامعه ورزش داشتند در دولت سیزدهم اعتبارات کم‌نظیری به ورزش همدان اختصاص یافت.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان اظهارکرد: خبر شهادت ایشان و هیئت همراه شوک بزرگ و تلخی را به کشور وارد و باعث تأسف و تأثر جامعه بزرگ ورزش کشور شد.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری واقعاً ایشان خستگی‌ناپذیر بود و یکی از مردمی‌ترین رئیس جمهورهای تاریخ کشورمان بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به نگاه بسیار ویژه ایشان به ورزش گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور به ورزش بسیار ویژه بود اعتباراتی که در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی به ورزش همدان اختصاص پیدا کرد بی‌نظیر و کم نظیر بود.

حقیقی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام که سال‌ها بر زمین مانده بود در استان همدان و در سفر ریاست جمهوری با اعتبارات بسیار خوب تکمیل شدند.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی در استان همدان بیان کرد: به دلیل شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه روزهای سه‌شنبه چهارشنبه، یکم و دوم خرداد ماه تمام اماکن ورزشی استان تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: جامعه ورزش استان همدان در سوگ شهادت خادم الرضا و خادم جمهور ایران بسیار متأثر و سوگوار هستند.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: این ضایعه غم‌انگیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و تمام بازماندگان شهدا تسلیت عرض می‌کنم، این عزیزان در راه خدمت به مردم شهید شدند و بدون شک به گفته رهبر فرزانه هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد و خدمت مسئولان همچنان بدون توقف ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6114756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha