۲ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۲۷

بخشدار ریگ:

تلاش آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم الهام بخش مسئولان است

تلاش آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم الهام بخش مسئولان است

گناوه- بخشدار ریگ گفت: مداومت و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی با صدور پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه اظهار داشت: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

بخشدار ریگ اضافه کرد: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

وی گفت: بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

محمدی بیان کرد: مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی الله العظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شهیدپرور و قدرشناس بخش بندر ریگ تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6115404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha