۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان:

شهردار قوچان در راه استیضاح است

شهردار قوچان در راه استیضاح است

قوچان- سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان گفت: شب گذشته ۳ تن از اعضای شورای شهر از پاسخ شهردار به طرح سوالات قانع نشدند که این موضوع با وصول درخواست کتبی آن‌ها شهردار را به استیضاح می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده عفت موسوی نژاد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه طرح سوال از شهردار قوچان اظهار کرد: حدود ۱۰ روز پیش سوالاتی توسط دو تن از اعضای شورای شهر مطرح و طی بازه قانونی به شهردار مهلت پاسخگویی به ۱۳ سوال این اعضا داده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان بیان کرد: شب گذشته در جلسه‌ای علنی شهردار قوچان برای پاسخ به سوالات در جلسه شورای شهر حضور پیدا کرد که پس از پاسخگویی در جلسه غیرعلنی ۳ تن از اعضا از پاسخ‌های ارائه‌شده توسط شهردار قوچان قانع نشدند.

وی یادآور شد: اگر یک‌سوم اعضا از پاسخ‌های ارائه‌شده توسط شهردار قانع نشوند تقاضای کتبی مبنی بر استیضاح به رئیس شورای شهر اعلام می‌کنند که از زمان وصول تا ابلاغ و تشکیل جلسه ۱۰ روز فرصت خواهد بود.

موسوی نژاد ادامه داد: برای استیضاح شهردار طبق قانون باید دوسوم اعضا در جلسه حضورداشته باشند و اگر سه‌چهارم اعضا روی موافق به برکناری دهند این اتفاق خواهد افتاد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان تأکید کرد: به استناد قانون باید اعضا تقاضای کتبی استیضاح را برای رئیس شورای شهر ارسال کنند که تا این لحظه هیچ درخواستی اعلام وصول نشده است.

کد خبر 6116190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha