۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۹

آیت الله کعبی در گفت‌وگو با مهر:

حضورحماسی مردم در تشییع شهید رئیسی نشانه پیوند نسل های انقلاب است

حضورحماسی مردم در تشییع شهید رئیسی نشانه پیوند نسل های انقلاب است

قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ابراز علاقه و دلدادگی مردم ایران اسلامی با حضور حماسی در تشییع شهید رئیسی نشان از تداوم و پیوند نسل های انقلاب اسلامی است.

آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: آیت الله رئیسی همواره در خط ولایت فقیه و مدیری جهادی و خستگی ناپذیر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رئیس جمهور فقید در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی تلاش شبانه روزی داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده و تاریخی مردم در استانهای مختلف کشور گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون سه تشییع تاریخی و کم سابقه داشتیم.

آیت الله کعبی ادامه داد: از تشییع پیکر امام راحل، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی می‌توان به عنوان تشییع های بی سابقه در جمهوری اسلامی ایران یاد کرد که هر سه این موارد در راستا و امتداد یکدیگر بودند.

وی ابراز کرد: ابراز علاقه و دلدادگی مردم ایران اسلامی نسبت به شهید رئیسی نشان از تداوم و پیوند نسل های انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ملت ایران ملت ایران اسلامی در تشییع شهدای راه خدمت حضور پرشوری و کم سابقه ای داشتند که امید است این حضور حماسی منشأ خیرات و برکات بسیاری برای ایران باشد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانقدر این مسیر را ادامه خواهند داد.

آیت الله کعبی تاکید کرد: معتقدیم پرچم خدمت به اسلام و انقلاب بر زمین نخواهد ماند و مسیری که آیت الله رئیسی آن را دنبال کردند با قوت و مستحکم تر ادامه می یابد و خللی در عزم راسخ ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی ایجاد می کند.

کد خبر 6116289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha