۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰

امام جمعه موقت سنندج:

دغدغه اصلی شهید رییسی خدمت به مردم و حفظ وحدت بود

دغدغه اصلی شهید رییسی خدمت به مردم و حفظ وحدت بود

سنندج_ امام جمعه موقت سنندج گفت: مساله اول شهید آیت‌الله رییسی خدمت به مردم ‌و حفظ وحدت دنیای اسلام بود.

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به مردم ایران و استان کردستان شهادت خادم مردم را اتفاقی شوکه کننده خواند و اظهار کرد: این واقعه برای مردم عدالت محور جهان یک واقعه دردناک و شوکه کننده بود.

وی افزود: شهید رئیسی، رئیس جمهوری با شگرد خاص بود که در دل مردم نفوذ کرد و تنها راهی که با آن به دل مردم نفوذ کرد خدمت و خادمی مردم بود.

امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: ضمن احترام برای تمامی رؤسای جمهوری ایران اما تنها کسی که جسارت به خرج داد و در سازمان ملل در شرایط قرآن سوزی جهانیان با یک قرآن در دست فریاد زد شما با نفاق و شرک خود در مقابل این کتاب ایستادید و این کتاب تا آخرین روز پیروز است.

ماموستا خالدی بیان کرد: چنین فردی در راه قرآن حرکت کرد و بدون هیچ دروغی تنها با صداقت از دل ملت‌ها گذشت و همین صادق بودن راه شهید جمهور را در جان‌ها باز کرد.

وی افزود: نفوذ شهید رئیسی از مرزها گذشت و امروز بیش از یک چهارم مردم جهان و ملل مختلف در نبودش اعلام عزای عمومی کردند که نشان از مقام والای ایشان بود که از راه خدمت کسب کرده بود.

امام جمعه موقت سنندج اذعان کرد: مساله اول رئیس جمهور مردم و خدمت به آنها بود و گام بعدی ایشان هم وحدت دنیای اسلام بود که امروز دیدیم که ایشان در دل مسلمین نفوذ کردند و با اخلاص خود هدف اتحاد جهان اسلام را درست رفته بود.

ماموستا خالدی تصریح کرد: چون رئیس جمهور شهید برای خدا گام برمی‌داشت، خداوند محبت او را در دل همه قرار داد.

‌رئیسی در سفر به کردستان برکات زیادی برجا گذاشت

وی گفت: ایشان با سه بار سفر به کردستان آثار برکات زیادی را برجای گذاشت و با حساب سرانگشتی توسط مسؤولان خدمات بی‌شمار ایشان در کردستان را می‌توان دید.

امام جمعه موقت سنندج افزود: از شاخصه بارز اخلاقی ایشان تواضع بود که با سفرهای استانی و و ورود در برخی روستاها به دیدار چهره به چهره مردم می‌رفت و به مشکلات آنها گوش می‌داد.

ماموستا خالدی بیان کرد: محبت مرز نمی‌شناسد و اخلاص و خدمت شاخصه شهید سید ابراهیم رئیسی بود که حتی طعنه‌ها را هم می‌پذیرفت.

‌شهید رئیسی سردار سازندگی بود

وی عنوان کرد: سید ابراهیم رئیسی سردار سازندگی بود، عزیزی که بزرگترین درجه متعالی را از سوی خداوند دریافت کرد.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: مسؤولان و رئیس جمهور بعدی باید از شهید جمهور درس بگیرند و زوایای زندگی ایشان را نوشته و الگو برداری کنند.

ماموستا خالدی ادامه داد: مرگ ایشان تأثیرگذار بود و چنان تأثیری داشت که در دل غیر مسلمانان و کشورهای دشمن هم تأثر ایجاد کرد و تأثیر نفوذ و مدیریت ایشان بیشتر شد.

وی تصریح کرد: دشمن خیال خام نکند چون ایران از این مسائل بسیار دیده و از این برهه‌ها عبور کرده و شهادت شهید ابراهیم رئیسی مسؤولان کشور را بانفوذتر و مردم را جدی‌تر کرده است.

‌مسؤولان شهید جمهور را الگوی خود قرار دهند

ماموستا خالدی بیان کرد: مسؤولان اگر الگوی خود را شهید جمهور قرار دهند و جا در جای پای چنین شخصیت اسطوره‌ای بگذارند قطعاً سربلندی بیشتری کسب می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: عملکرد خدمت گونه شهید رئیسی از لطف پروردگار بود و با همت خود ایران و اقتدار و شأن و شخصیت کشور را به جهانیان معرفی کرد.

وی گفت: ملت کرد شریف هستند و اگر خوبی ببینند صد بار قدرشناسی می‌کنند که در مقابل برکات حضور شهید رئیسی مردم استان خاضعانه قدردان هستند.

کد خبر 6116861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha