۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تداوم جهاد خدمت و انتخابات وظیفه اصلی است

 تداوم جهاد خدمت و انتخابات وظیفه اصلی است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران تداوم جهاد خدمت و انتخابات را مهمترین وظیفه مردم و مسوولان پس از شهادت آیت الله رییسی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی و توبه اظهار کرد: تأخیر در توبه یکی از فریب‌های شیطان و خودفریبی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نظام اسلامی، حکمرانی بشری با اهداف الهی است و آنچه که نظام حکومت اسلامی را از دیگر نظامات جدا می‌کند، این مساله است.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به افتتاح دوره جدید مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد مجلس جدید مدال انقلابی بودن را دریافت کند.

نماینده ولی فقیه مازندران به روز جهانی بدون دخانیات اشاره و اضافه کرد: بر اساس این شعار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و متأسفانه در زمینه کاهش دخانیات برنامه خوبی نداریم و باید به سمت جامعه بدون دخانیات پیش رویم.

نماینده ولی فقیه داستان مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید ضمن تقدیر از مردم مازندران در میزبانی از سفر ریاست جمهور افزود: در این سفر استقبال باشکوهی است رئیس جمهور شده بود.

آیت الله لائینی همچنین حضور مردم شهید پرور را در آئین تشییع و بدرقه رئیس جمهور قدر دانست و گفت: مردم در وجود آقای رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدای خدمت که تمام فکر و ذکرشان، مردم بوده است، اخلاص را می‌دیدند.

امام جمعه ساری گفت: تجلیل از آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به جای خود خوب است اما وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جواد خدمت به مردم را بدون وقفه ادامه یابد.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه ۸ تیرماه شاهد بر پایه انتخابات ریاست جمهوری هستیم از مردم خواست تا به جهاد انتخابات توجه ویژه‌ای داشته باشند و گفت: امروز باید کسی را انتخاب کنیم که همچون رئیسی باشد.

کد خبر 6117482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha