۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

استاندار بوشهر:

دولت آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام داد

دولت آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام داد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: دولت آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام داده که طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در بوشهر اظهار کرد: مردم استان بوشهر در مراسم و برنامه‌های سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و یارانش حضور گسترده داشتند که از این حضور حماسی و پرشور سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اینکه در سایه همت و تلاش شهید آیت الله رئیسی اقدامات بزرگی در استان بوشهر انجام شده است اضافه کرد: مسؤولان استان بوشهر در ادامه راه شهید رئیسی راه خدمت و جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم را با جدیت تمام دنبال خواهند کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر و دیگر نقاط کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده است افزود: شهید رئیسی با روحیه جهادی توانست به مشکلات فائق آمده و کارهای بزرگی را رقم بزند.

وی به اجرای طرح‌های بزرگ و شاخص توسط آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان طرح‌ها و پروژه‌ها را معطل تأمین و حل منابع مالی نمی‌کرد و برای حل مطالبات مردم از هر ظرفیتی استفاده می‌کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به تحقق مطالبات مردم در نقاط مختلف استان از جمله دشتستان بیان کرد: آیت‌الله رئیسی به مردم دشتستان قول داد که نوسازی بیمارستان ۱۷ شهریور، احداث سد دالکی و احداث باند دوم محور دالکی تا کنار تخته تسریع شده و در این دولت تکمیل شوند.

وی با اشاره به ارتباط قلبی رئیس جمهور با شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید رئیسی دلداده و ارادتمند سردار شهید سلیمانی بود و همواره در عملکرد و صحبت‌هایش دشمنان اسلام و بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را تحقیر کرد.

کد خبر 6117497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      1 0
      واقعا روحشان شاد خیلی غم سنگینی بر دل همه ما