۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

وزیر بهداشت:

راه شهید رییسی در نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام تداوم خواهد یافت

راه شهید رییسی در نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام تداوم خواهد یافت

مشهد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: راه و مکتب شهید آیت الله رییسی در نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی صبح جمعه در مراسم افتتاح پژوهشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین پژوهشگاه حوزه سلامت شرق کشور که به نام شهید جمهور، سید ابراهیم رئیسی مزین شده، اظهار کرد: راه و مکتب شهید آیت الله رئیسی در نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام تداوم خواهد یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: عملیات ساخت این پژوهشگاه از سال ۹۷، آغازشده است؛ در این پژوهشگاه ۳۳ مرکز تحقیقاتی مستقر هستند و ۲۵ آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته، سالن‌های اجتماعات و کلاس‌های درسی در این مرکز فعال است.

وی افزود: رویکرد اصلی وزارت بهداشت در دولت مردمی در حوزه تحقیقات سلامت، تجمیع مراکز و امکانات تحقیقاتی برای استفاده محققان دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

عین اللهی با اشاره به پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت در وزارت بهداشت به منظور افتتاح طرح‌های حوزه سلامت در فرصت باقی مانده از دولت مردمی گفت: مقرر شده بود پروژه‌های متعدد حوزه سلامت از جمله پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شود و ما منتظر ایشان بودیم اما تقدیر بر این شد که بدون حضور فیزیکی ایشان، ادامه دهنده راه و مکتب آیت الله رئیسی در نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

کد خبر 6117502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha