۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

امام جمعه سبزوار:

شهید رییسی ارزش های انقلاب را در عمل به مردم نشان داد

شهید رییسی ارزش های انقلاب را در عمل به مردم نشان داد

سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: شهید رییسی در عین داشتن ایمان واخلاص مدیری توانمند، ساده زیست و مردم دار بود که ارزش‌های انقلاب را در عمل به مردم نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامرضا مغیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با اشاره به ویژگی‌های مدیر انقلابی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در سه بعد معنوی و اخلاقی، مهارت‌های تخصصی مدیریتی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب دارای ارزش و عیار بالایی بود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به ویژگی‌های شخصی شهید در توکل به خدا، زهد و تقوی، عفت، امانت، تقوی و فداکاری گفت: زهد و دوری او از دنیا یکی از مهمترین ویژگی‌های آن شهید بود که رهبر معظم‌انقلاب در ابتدای دهه نود از مسؤولان درخواست کردند ساده زیست، مردم دار و در بین مردم باشند که شهید رئیسی به هر سه آنها جامعه عمل پوشاند.

وی با اظهار اینکه شهید خدمت در کنار معنویت و اخلاق، دارای مهارت‌های مدیریتی نظیر تدبیر و عقلانیت، مسؤلیت پذیری، منطق، سخت کوشی، انتقاد پذیر بود، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به مسؤولان تاکید کرده بودند که باید با مردم صادق و مسؤولیت پذیر باشند و آیت الله رئیسی بدون رفتن سمت حاشیه‌ها به سخنان رهبری عمل کرد.

مغیسه با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های شهید خدمت پایبندی به ارزش‌ها و شعائر انقلاب بود، افزود: آن شهید گرانقدر با داشتن تقوی بدون ترس از ملامت‌ها و پیروی از خط امام و رهبری برای حفظ مصالح نظام و انقلاب با فساد مبارزه کرد و برای استقلال ایران اسلامی و زنده کردن خودباوری ملی و راه اندازی کارخانه‌های تولید در کشور تلاش زیادی داشت.

کد خبر 6117536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha