۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

ایلام-فرماندار سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه دهلران با اشاره با شهادت رئیس جمهور کشور و هیئت همراه اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی شهید نمی‌شد خیلی از ما ها خدمات وی را نمی‌دیدیم.

وی افزود: این شهادت باعث شد تا خدمات خدمتگزاران نظام ماندگار شود.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) بیان نمود: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود و کمتر کسی می‌توانست در خدمتگزاری پا به پای وی گام بردارد.

وی با اشاره به دوران خدمت شهید رئیسی در گذشته و حال، عنوان کرد: در قوه قضائیه یک تحول اساس ایجاد کرد و در قامت ریاست جمهوری گفتمان جدیدی در جهان جریان ساز نمود که آن هم خدمت بی منت بود.

سردار شاکرمی افزود: اگر در حوزه دیپلماسی موفق شدیم حاصل تلاش‌ها و دوندگی‌های شهید رئیسی و نخبه امور خارجه شهید امیر عبداللهیان بود.

وی خاطر نشان کرد: ورود به پیمان شانگهای و پیمان بریکس به آرزو تبدیل شده بود ولی دیپلماسی شهید رئیسی و امیر عبداللهیان باعث شد تا با اقتدار، ما نیز عضو این گروه‌ها شدیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) بیان نمود: شهید رئیسی توجه ویژه ای به استان‌های کمتر توسعه داشت و نگاه ویژه‌ی وی و وزیرانش به استان ایلام قابل چشم‌پوشی نیست.

وی عنوان کرد: یاد، نام و خاطرات این شخصیت به مثابه یک مکتب است و باید این مکتب ترویج داده شود.

سردار شاکرمی در پایان به توسعه دهلران و انتخابات پیش رو اشاره نمود گفت: ما باید با مشارکت حداکثری به کشور بفهمانیم که دهلران مرکز توسعه است.

کد خبر 6117543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha