۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

امام جمعه دهدشت عنوان کرد؛

خدمات ارزنده شهید جمهور به ملت ایران/ مدیریتی در تراز انقلاب

خدمات ارزنده شهید جمهور به ملت ایران/ مدیریتی در تراز انقلاب

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: شهدای خدمت با شجاعت و اخلاص در مسیر خدمت به انقلاب و اسلام گام برداشتند و مدیریتی در تراز انقلاب داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با فرستادن درود بر روان پاک شهید رئیسی و تقدیم تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و توصیه به تقوای الهی افزود: امروز شاهد رحلت یکی دیگر از یاران صدیق انقلاب و مجاهدان عرصه خدمت به مردم هستیم که سه سال پیش در ولادت امام رضا (ع) دوران ریاست جمهوری را آغاز و در روز ولادتش به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور فقید کشورمان، تراز گرانبهایی از مدیریت در تراز انقلاب از خود به یادگار گذاشت.

وحدانی فر افزود: شهید جمهور در راه تحقق آرمان‌های انقلاب، حل کردن مشکلات و وعده‌های صادق گام برداشت و جان خود را تقدیم کرد و به مقام رفیع شهادت نائل گشت.

وی رئیس جمهور را فردی متدین، انقلابی، مخلص و کارآمد عنوان کرد: شهید رئیسی با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود در عرصه‌های مختلف مدیریتی، از جمله در دوران ریاست‌جمهوری، خدمات ارزنده‌ای را به ملت بزرگ ایران ارائه کردند.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه خاطره خدمات ارزنده و جایگاه رفیع شهید رئیسی در اذهان مردم و تاریخ کشور ماندگار خواهد بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد باقر امیر عبدالهیان دو چهره ماندگار و الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی بودند.

وی افزود: این دو شهید با شجاعت و اخلاص در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی گام برداشتند و با شهادت خود، افتخار و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در شهرهای مختلف ایران، خاطر نشان کرد: شهید جمهور به عزیز ترین چهره ملت ایران تبدیل شد و بیش از چهار میلیون نفر برای بدرقه این سردار شهید گرد آمدند تا عشق و ارادت خود را به او نشان دهند.

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور کشورمان، علیرغم توهین و تخریب‌هایی که در مقابل شنید، اجازه نداد در دولت وی علیه کسی صحبت شود.

وحدانی فر گفت: ایشان با اتکا به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از هرگونه جوزدگی، غرب‌زدگی، فتنه و فرافکنی اسیر نشد و راه خود را با قاطعیت و استحکام ادامه داد.

امام جمعه دهدشت خاطر نشان کرد: این شهید برای نسلی که رجایی و بهشتی را ندیدند تبدیل به یک سنبل و نماد استقامت شد.

حجت الاسلام وحدانی فر همچنین به اقدامات شهید امیر عبدالهیان اشاره کرد و گفت: با تلاش جهادی و دیپلماسی عزتمندانه خود در طول این سه سال، به درسی برای همگان در احیای عزت و کرامت ملت ایران تبدیل شد و او لحظه‌ای از مواضع خود عقب نشینی نکرد و در مسیر خدمت به انقلاب و رهبری اسلامی ثابت قدم ماند.

وی امام جمعه شهید را فخر ائمه جمعه دانست و خاطر نشان کرد: این شهدا افتخار ملت ایران هستند و یاد و خاطره آنان همواره در دل‌ها و اذهان مردم زنده خواهد ماند.

کد خبر 6117553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha