۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

امام جمعه زنجان:

اولویت رییس‌جمهور شهید گره‌گشایی از مشکلات مردم بود

اولویت رییس‌جمهور شهید گره‌گشایی از مشکلات مردم بود

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی رئیس‌جمهور شهید، گره‌گشایی از مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه آمار و ارقام حاکی از آن است که رئیس‌جمهور شهید همواره در خدمت مردم بود، گفت: این بدان معنی است که یکی از اولویت‌های اصلی شهید آیت‌الله رئیسی، گره‌گشایی از مشکلات مردم بود.

وی با بیان اینکه تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم باید به الگویی برای همه مسؤولان بدل شود، افزود: دولت سیزده و در رأس آن رئیس‌جمهور شهید نمونه بارز و الگویی بی‌بدیل از خدمت‌رسانی به مردم بود که بی‌وقفه در این راه و برای اینکه گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، تلاش می‌کرد.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه مسؤولان باید قدران فرصت خدمتی که به آن‌ها شده است را بدانند، اظهار کرد: آمار و ارقام حاکی از آن است که رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی در طول خدمت خود بیش از ۴۰ سفر استانی داشته و برای اینکه مشکلات مردم را از نزدیک رصد کند، رنج این تعداد سفر را به جان خریده است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به آغاز به کار مجلس دوازدهم در روزهای آینده، خطاب به منتخبان مردم، خاطرنشان کرد: منتخبان مردم باید توجه ویژه به اعتماد مردم که در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و به آن‌ها رأی اعتماد دادند، داشته باشند. علاوه باید در تدبیر قوانین دقت لازم را داشته و با همدلی در راستای بهبود شرایط کشور تلاش کنند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر حضور حماسی و باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد بهروز قدیمی از شهدای خدمت، عنوان کرد: این حضور به منزله آن است که مردم ایران اسلامی به ویژه پایتخت شور و شعور حسینی همواره قدردان خدماتی که به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق می‌یابد، هستند.

کد خبر 6117557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha