۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

رییس جمهور آینده در امتداد راه آیت‌الله رییسی باشد

رییس جمهور آینده در امتداد راه آیت‌الله رییسی باشد

شهرکرد-نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:رئیس جمهور آینده در امتداد دولت و خدمت باشد و این راه را، پر توان‌تر ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: در مسیر انقلاب اسلامی از این حوادث بزرگ زیاد دیدیم، یک لطف الهی در پشت سر این حوادث همواره همراه ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه از چند منظر می‌توان به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان اشاره کرد، بیان داشت: این شهدای بزرگ منتظر شهادت بودند و مزد خود را در پایان خدمت با شهادت و عروج ملکوتی گرفتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ملت ایران یکدست و یکپارچه در فضای خدمت، مجاهدت و در فضای آرمانی این شهدای سرافراز متحد و یکپارچه سطح انتظارات از حکمرانی ولایی و انقلابی بالا بردند.

وی با اشاره به انتظار مردم از رئیس جمهور آینده کشور خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده در امتداد دولت و خدمت باشد و این راه را، پر توان تر ادامه دهد.

آیت الله کعبی افزود: دشمنان اسلام، نظام و ملت ایران اظهار خوشحالی آنها بی فایده می‌باشد، چون تجربه نشان داده که ملت ایران به برکت وجود رهبری فرزانه و حکیم امام خامنه ای به راحتی و سادگی می‌تواند این مرحله را طی کند و فرصت‌های جدیدی برای انقلاب اسلامی بیافریند.

وی با بیان اینکه سه تشییع بزرگ در طول انقلاب داشتیم، تصریح کرد: تشییع جنازه‌ها بیانگر پیوند نسل‌ها در استمرار انقلاب اسلامی در خط ولایت است، انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده و خللی در مسیر پر فراز و فرود انقلاب و مسیر پیشرفت، عدالت و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم ایجاد نمی‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهان در آستانه تحولات بزرگی می‌باشد، طوفان الاقصی به طوفان آزادگان تبدیل شده و امروز در سطح جهان تغییرات جهانی در حال شکل گیری است‌.

وی افزود: برای آزادی قدس و فلسطین بستر برای تحقق نظم نوین جهانی بر پایه توحید، عدالت و کرامت انسان با محوریت انقلاب اسلامی به لطف الهی فراهم است.

آیت الله کعبی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور محبوب و مردمی در دو سفر استانی اظهار کرد: حقیقتاً شما سنگ تمام گذاشتید، در تمام استان‌ها حماسه آفریده شد.

وی درباره ویژگی‌های شهید رئیسی اذعان داشت: رئیس جمهور خستگی ناپذیری که خستگی را خسته کرد، همان گونه که شهید سلیمانی مکتبی دارد ما باید از مکتب حکمرانی ولایی رئیس جمهور شهید حرف بزنیم؛ مکتب حکمرانی ولایی را به الگو برای دولت رئیس جمهور و انتخاب آینده تبدیل کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به خصوصیات حکمرانی ولایی از منظر شهید آیت الله رئیسی اشاره و اظهار کرد: عمق معرفتی و اجتهادی برگرفته شده از اجتهاد امام راحل، اجتهاد رهبری معظم انقلاب که متناسب مقتضیات زمان است، این عمل معرفتی نظریه تمدنی وجود دارد خاستگاه این حکمرانی ولایی تمدن سازی است.

وی افزود: تمدن سازی بر پایه عقلانیت، معنویت، مردم باوری، نظم نوین جهانی بر پایه جهاد تمدنی و نظریه بین‌الملل در اسلام که ضمن مبارزه با شیطان مبارزه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، روابط با ملت و دولت‌ها در سطح جهان هموارتر شده و تحریم دشمن خنثی شده است.

آیت الله کعبی درباره ویژگی دیگر حکمرانی ولایی خاطر نشان کرد: نظریه مبتنی بر شریعت، حکمت و توجه به اقامه دین با نگاه به حل مسئله در میدان می‌باشد، آوردن فقه در سطح میدان و عمل است.

وی گفت: تحول خواهی دولت آیت الله شهید رئیسی هم در سمت ریاست قوه قضائیه و هم در سمت تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) تحول ایجاد کرد و هم آهنگ تحول زیربنایی را در این سه سال بر پایه مبارزه با رکود تورمی شکل داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: شهید جمهور از ابزارهای نوین برای تسریع بخشی به خدمت و مردم استفاده کرد.

وی درباره ویژگی رئیسی جمهور شهید گفت: خستگی ناپذیر، کارآزمودگی، مکتبی و مردمی بود؛ بی توجه به ناسپاسی‌ها، پرهیز از اختلاف و بر وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین تاکید می‌کرد، متواضع و خدمتگزار مردم و… بود.

آیت الله کعبی گفت: انتخابات آینده بسیار مهم می‌باشد، سطح انتظار و امید مردم بالا رفته، خدمت به مردم در چهارچوب حرکت دولت ادامه یابد، جبهه انقلاب با وفاق و همدلی و تقسیم کار و… در این ایام باقی مانده به گزینه برتر برسند.

کد خبر 6117564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha