۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

امام جمعه محمودآباد:

آیت الله رییسی قطار خدمت را به ریل اصلی‌اش بازگرداند

آیت الله رییسی قطار خدمت را به ریل اصلی‌اش بازگرداند

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: آیت‌الله رییسی طعنه‌ها به جان خرید تا قطار خدمت را به ریل اصلی‌اش بازگرداند دو سال و ده ماه شب و روزش را به هم دوخت و برای رضا و صلاح مردم دوید.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به شهادت رییس جمهور اظهار کرد: دهه آخر عمر شهید جمهور، نماد و نمای روشن از زندگی این شهید قدر ناشناخته است.

وی افزود: شهید رییسی از ۱۷ اسفند ۹۴ تا ۱۶ اسفند ۹۷ خادم‌الحرمین علیه‌السلام شد درواقع دوره کوتاه تولیت او در آستان بیش از هر کاری بازگرداندن مسیر اداری آستان به صراط مستقیم «قداست» بود.

امام‌جمعه محمودآباد با بیان اینکه آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه حرمت «عدالت» را به نهاد مقدس قضا برگرداند تصریح کرد: سال‌ها بود بالاترین مقام اجرایی خدمت در کشور با برخی رویه‌های نادرست و دور از شأن نظام اسلامی شامه مردم هشیار را می‌آزرد و دل‌ها را به درد می‌آورد و امیدها به بازگشت امثال رجایی‌ها را کم می‌کرد.

وی با بیان اینکه بازگرداندن قداست به جایگاه رییس جمهوری آسان نبود، تصریح کرد: در جایگاه ریاست جمهوری صرفاً مبارزه با بسترهای فساد کفایت نمی‌کرد و از سوی دیگر فقط پرکاری و سخت‌کوشی بار را به مقصد نمی‌رساند بلکه حتی صداقت و صمیمیت چهره به چهره با مردم هم درمان نهایی نبود.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: آیت‌الله رییسی از همان اول عهدش با امام و امت بود و دنبال اطاعت از ولایت و خدمت به امت بود.

وی بیان کرد: آیت‌الله رییسی طعنه‌ها به جان خرید تا قطار خدمت را به ریل اصلی‌اش بازگرداند دو سال و ده ماه شب و روزش را به هم دوخت و برای رضا و صلاح مردم دوید و می دانست که رضایت اصلی صلاح خدا است.

امام‌جمعه محمودآباد با بیان اینکه مأموریت آیت‌الله رییسی دشوار بود، گفت: او هرچه کار می‌کرد بس نبود و هرچه بی‌ریا و صادقانه سخن می‌گفت، به قدر کافی اثر نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما در این سال‌ها سه چهره از شهید رئیسی دیدند، ادامه داد: چهره اول در مناظرات ریاست جمهوری بود که علی‌رغم طعنه و تهمت، تقوا را رعایت می‌کرد و به مخاطبین خود رعایت تقوا را سفارش می‌کرد.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: چهره دوم مربوط به آیت‌الله رییسی در کسوت ریاست جمهوری بود که و مردم در این جایگاه با شخصیتی خوش ظرفیت مثل شهید رجایی مواجه شدند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی رجایی گونه نشان داد که این جایگاه، در موقعیت و در روابط او هیچ تأثیری نگذاشته است بلکه او متواضع‌تر و صمیمی‌تر شده بود.

امام‌جمعه محمودآباد در پایان با بیان اینکه سومین چهره آیت‌الله رییسی پس از شهادت او است، تصریح کرد: این شهید به استادش شهید بهشتی اقتدا کرده بود.

کد خبر 6117567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha