۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

امام جمعه دشتی:

مردم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی باشند

مردم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی باشند

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: مردم آماده انتخاباتی پرشور، حماسی و دشمن شکن باشند و رئیس جمهوری را انتخاب کنید که راه پرافتخار شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی از نوجوانی و جوانی در وسط میدان خدمت و مجاهدت بود و شخصیت معنوی ایشان چه قبل از منصب ریاست‌جمهوری و چه بعد از آن هیچ تفاوتی نکرده بود.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی مرد صادق الوعدی بود که بر آنچه با خدا و مردم پیمان بسته بود استوار ماند. بت‌های بی اخلاقی در سیاست، رانت خواری، فساد و بت فاصله مسئولین با مردم را شکست و بت شکن عرصه سیاست ما شد و خداوند هم او را به دوستان شهیدش ملحق کرد و در آغوش امام رضا (ع) آرام گرفت.

امام جمعه دشتی با تقدیر از وفاداری مردم قدرشناس ایران اسلامی تاکید کرد: تشییع جنازه کم نظیر میلیونی او با اظهار ارادت مردم به او نشان از مسیر صحیح و رابطه قلبی و دلی شهید رئیسی با مردم بود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی با اخلاق حسنه و مردم داری و مبارزه با ظلم و فساد، و عدالتخواهی و کار و تلاش شبانه روزی خود جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا داد و قداست را به ریاست برگرداند و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلابی ارائه کرد.

زاهددوست با بیان اینکه شهید رئیسی از عیار بالای معنویت و اخلاق برخوردار بود افزود: پرهیز از دنیاگرایی و ساده زیستی، مردمی بودن ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه ریاست جمهوری آمار بسیار خیره کننده ای است.

وی بیان کرد: عیار بالای انقلابی گری و مدیریت انقلابی، جهادی و خستگی ناپذیری، سختکوشی، دلسوزی، احساس مسئولیت بالا، انتقادپذیری، فساد ستیزی، برخوردار از شرح صدر و صبر انقلابی بود و همه اینها با معنویت بالا و گریه‌های شبانه بخشی از ویژگی‌های ممتاز این شهید عزیز بود.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه باید مکتب و سیره شهید رئیسی زنده بماند تصریح کرد: مردم به اظهارنظرهای غیر کارشناسی که بر اساس گمانه زنی‌های بدون اطلاع و با هدایت رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

وی به انتخابات اشاره و اضافه کرد: شما مردم آماده انتخاباتی پرشور، حماسی، دشمن شکن باشید و رئیس جمهوری را انتخاب کنید که راه پرافتخار شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهند.

زاهددوست افزود: دشمنان و بدخواهان برای اختلال در امورات کشور و نا امن سازی تلاش می‌کنند که هدایت‌ها و اقتدار رهبر حکیم و صبور انقلاب همه نقشه‌ها و توطئه آنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به خدمات آیت‌الله رئیسی افزود: ایشان در کنار خدمات گسترده، وحدت و انسجام ملی را کاملاً تقویت کرد، امید را به ملت ایران بازگرداند و در یک کلام او سیدالشهدای خدمت شد، او حماسه ساز جهاد خدمت بی منت شد.

امام جمعه دشتی اضافه کرد: خداوند هم منتخب ملت ایران را انتخاب کرد. و او را در جوار شهدا ماوی داد و مزد یک عمر مجاهدت و تلاش ایشان را با شهادت به او عطا فرمود.

کد خبر 6117596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha