۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷

امام جمعه مرودشت:

شهید رییسی پرچمدار جهاد و تلاش صادقانه بود

شهید رییسی پرچمدار جهاد و تلاش صادقانه بود

مرودشت - امام جمعه مرودشت با بیان اینکه شهید رییسی پرچمدار جهاد و تلاش بود گفت: وی سید محرومان و رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر، مجاهد و عالم بود که خدمت صادقانه به مردم را افتخار می‌دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرودشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید جمهور و خادمان آن با اشاره به جمعیت انبوهی که برای تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش به تهران آمده بودند، تأکید کرد: شهید رئیسی یک شخصیت انقلابی بین‌المللی واقعی بود و امروز مردم عشق و وفاداری خود را به او که همواره در خدمت ملت بود، ثابت کردند.

امام جمعه مرودشت با اشاره به جمعیت انبوهی که برای تشییع پیکر شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان و همراهان آنها از نقاط مختلف به تهران آمده بودند اظهار داشت: شکوه و جمعیتی که در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش می‌بینیم در مراسم تشییع هیچ مقام دولتی در هیچ کجای جهان دیده نشده است.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه شهید رئیسی پرچمدار جهاد، تلاش و کوشش بود، بیان داشت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید محرومان و رئیس جمهوری خستگی ناپذیر، مجاهد، عالم، پرتلاش و بسیار ارزشمند بود که خدمت خستگی ناپذیر به مردم را افتخار خود می‌دانست و خود را وقف خدمت صادقانه به کشور و ملت کرده بود.

امام جمعه مرودشت با اذعان به اینکه با رفتن یک خادم، خدمت در کشور متوقف نخواهد شد، بیان داشت: قطعاً حرکت در مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور متوقف نخواهد شد و اندک خللی در عزم و اراده صادقانه ملت، دولت و مسئولان جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد شد و این مسیر قدرتمندتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

خاوری در ادامه اشاره‌ای به روز حمایت از خانواده زندانیان کرد و افزود: سطح فرهنگ عمومی جامعه باید به سمتی رود که اولاً کمتر شاهد وقوع بزهکاری در اجتماع باشیم و ثانیاً اگر برای یک فردی جرمی غیرعمد پیش آمد به حمایت از او بشتابیم تا از اجر معنوی این اقدام خیرخواهانه برخوردار شویم.

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه آسیب پذیری خانواده زندانیان به مراتب بیشتر از خود زندانی است و با تاکید بر اینکه نباید تأثیرات مجازات زندانیان جرایم غیرعمد به خانواده آنان منتقل شود، افزود: قرار نیست اگر یک فرد به دلیل جرمی غیرعمد برای مدتی زندانی شد، خانواده او که بی‌گناه هستند نیز تنبیه و مجازات شوند و این نگاه به خانواده زندانیان باید با عطوفت و مهربانی بیشتری صورت گیرد.

خاوری در ادامه ضمن تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد: فتح خرمشهر باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور شد و نشان داد که این نظام از پشتوانه‌ای قوی و مردمی برخوردار است.

کد خبر 6117599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha